DPD, přední přepravce v České republice i v Evropě, představuje na sociálních sítích novou minihru s názvem BruceReduce, která prozradí vše o přepravě s nulovými emisemi. Zákazníci se tak budou moci zábavnou formou dozvědět, co vše společnost dělá pro to, aby nezatěžovala životní prostředí. Hra startuje 30. května spolu s Evropským týdnem udržitelného rozvoje a navazuje na aktivity DPD v rámci strategie společenské odpovědnosti DrivingChange.
Společnost DPD je na poli logistiky světovým lídrem v dobrovolné kompenzaci emisí CO2 způsobených vlastní přepravou. Díky programu DrivingChange, který demonstruje závazek zodpovědného podnikání, vlastní uhlíkovou stopu neutralizuje a jako jediná firma kompenzuje emise bez příplatku pro koncové klienty. Množství vyprodukovaných emisí by chtěla společnost do roku 2020 snížit až o 10 % v přepočtu na každý balíček. Díky hře BruceReduce se mohou nyní zákazníci dozvědět přesné kroky, jak toho chce dosáhnout.
Nová hra představí celkem čtyři epizody během čtyř dní, každý den se objeví nová výzva, kterou bude potřeba zdolat. Zákazníkům bude představen detailní koncept měření emisí, k čemuž DPD používá vlastní speciální nástroj, jejich následné redukce zahrnující například optimalizaci tras či využívání dodávek na alternativní pohony, a kompenzace, kdy společnost nahrazuje vzniklé emise investicí do projektů na obnovu planety. Kromě podnětných informací čekají na veřejnost také hodnotné ceny. Hrát se bude například o elektrokolo, elektrickou koloběžku, elektrický hoverboard a mnoho dalších cen.
DPD chce být zodpovědným partnerem pro své zákazníky v B2B (mezifiremní zásilky) i B2C (objednávky koncových uživatelů z e-shopů) sektoru. Strategií DrivingChange se snaží změnit věci k lepšímu již několikátým rokem a do budoucna hodlá aktivně pokračovat.
Více informací o hře se dozvíte v úvodním videu zde a na Facebookovém profilu DPD CZ.
O DPD
DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě a třetí celosvětově. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 650 kurýry doručí každoročně kolem 16 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 28 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí více než 60 000 zaměstnanců doručuje denně až 4 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2016 vykázala tržby ve výši 23 miliard EUR.