Samsung představuje novou službu mobilní péče Samsung Mobile Care

Služba Samsung Mobile Care poskytne telefonům ochranu před náhodným poškozením a jejich majitelům užívání bez starostí.

Praha, 16. ledna 2018 – Společnost Samsung Electronics představila službu Samsung Mobile Care, nové pojištění proti náhodnému poškození pro vybrané mobilní telefony značky Samsung. Pojištění se sjednává na dva roky přímo při koupi mobilního telefonu nebo do 30 dnů od nákupu. Pojistné je stanoveno na 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně.

Služba Samsung Mobile Care, jejímž pojistným partnerem je společnost Allianz Global Assistance, je jediným pojištěním pro zákazníky, kde jsou všechny opravy mobilních telefonů Samsung prováděny autorizovanými techniky Samsung za použití originálních dílů Samsung.

Roman Šebek, ředitel mobilní divize Samsung Czech and Slovak, k nové službě říká: „Život je nepředvídatelný a my bychom svým zákazníkům chtěli dopřát klid v každém okamžiku, kdy své telefony používají. Díky garantované opravě a zákaznickému servisu přímo od společnosti Samsung pomáháme udržovat funkčnost a životnost našich mobilních zařízení.“

Navrženo pro neočekávané

Služba Samsung Mobile Care byla navržena pro neočekávané situace. Telefony jsou díky ní chráněny proti náhodnému poškození, které omezuje funkci mobilního zařízení, včetně poškození displeje. Majitelé telefonů mají během dvouletého pojistného období nárok na likvidaci 2 pojistných událostí.

Péče přímo od Samsungu

Společnost Samsung klade důraz na prodloužení životnosti svých mobilních zařízení a pomáhá zachovávat jejich původní kvalitu a hodnotu. Z tohoto důvodu budou opravy telefonů v rámci služby Samsung Mobile Care provádět vždy jen autorizovaní technici Samsung za použití originálních dílů. Využitím autorizovaných servisních středisek Samsungu také znamená, že zákazník opravou neriskuje ztrátu standardní záruky na výrobek. Zákazník bude mít během opravy v autorizovaném servisním centru rovněž možnost využít odborných konzultací v celé šíři produktového portfolia, které poskytují proškolení experti zákaznických center (zástupci autorizovaných servisních partnerů Samsung).

Podmínky podle svého

Zákazník si sám může zvolit, jak často bude platit pojistné – buďto jednorázově za celé 2 roky nebo měsíčně po dobu 24 měsíců. Službu Samsung Mobile Care si noví majitelé mohou pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo skrze aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud nedošlo k žádnému poškození daného telefonu. Zákazníci mají následně 14 dní (od uzavření pojistné smlouvy) právo na odstoupení, pokud by si pořízení služby Samsung Mobile Care rozmysleli. (Detailní podmínky možnosti odstoupit od pojistné smlouvy jsou uvedeny v pojistných podmínkách.)

Roman Šebek dodává: „Samsung Mobile Care je prémiovou službou, která je konkurenceschopná v ceně a poskytuje našim zákazníkům špičkovou péči. Chceme zajistit, aby všichni naši zákazníci své telefony používali rádi a mohli tak činit i nadále v případě, že se stane nějaká nehoda.“

Pro více informací o službě Samsung Mobile Care navštivte www.samsung.com/cz/services/mobile-care.

Podrobná specifikace služby na násl. straně

Specifikace služby Samsung Mobile Care

Samsung Mobile Care
Cena služby (pojistné) 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců
Poplatek za vyřízení pojistné události 1 999 Kč (jednorázová částka, kterou platí koncový zákazník přímo u servisního partnera při fyzické opravě)
Poškození krytá pojištěním Náhodná poškození
Telefony Galaxy S7 / S7 edge / S8 / S8+ / Note8
Počet pojistných událostí krytých pojištěním 2 pojistné události během 24 měsíců trvající pojistné doby
Způsoby platby Celá částka předem nebo měsíčně
Lhůta na odstoupení od pojistné smlouvy se zárukou vrácení 100 % částky při jednorázové platbě 14 dní od uzavření pojistné smlouvy
Možnost pořízení služby po koupi telefonu do 30 dnů
Čekací lhůta před likvidací první pojistné události 0 dní
Přenositelnost ANO (pouze v případě jednorázové platby)

Služba Samsung Mobile Care je aktuálně dostupná pro telefony Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+ a Note8.

Definice náhodného poškození:

Ve stanoveném čase a na místě, kdy pojištěný produkt přestane pracovat normálně a jeho funkčnost nebo jeho bezpečnost je ovlivněna kvůli chybám při manipulaci s ním, kapalině nebo vnějším událostem, které jsou nepředvídatelné a neúmyslné (pokud není vyloučeno v čl. 3 Pojistných podmínek). To zahrnuje:

  • Poškození obrazovky: fyzická poškození, jako je prasknutí nebo rozbití obrazovky, která ovlivňují funkčnost produktu a jsou omezena na součásti potřebné k upevnění trhlin nebo prasklin, a zadní sklo, jako je skleněné/plastové plátno, LCD a senzory upevněné na obrazovce.
  • Jiné škody: škody způsobené neúmyslným únikem kapaliny do nebo na pojištěném produktu a jakékoli fyzické poškození, ke kterému může dojít, kromě poškození obrazovky, bránící přístupu k softwaru mobilního zařízení nebo možnosti nabíjení.

Informace o pojistném partnerovi služby Samsung Mobile Care

Pojistným partnerem služby Samsung Mobile Care je společnost AWP P&C S.A. holandská pobočka společnosti Allianz Global Assistance Europe s identifikačním obchodním číslem 33094603 s registrovanou kanceláří Poeldijkstraat 4, 1059 v Amsterdamu v Holandsku, registrovanou na holandském úřadě pro finanční trhy (AFM) a autorizovaná společností L’Autorité de contrôle prudentiel et de resolution (ACPR) ve Francii.

O společnosti Samsung Electronics

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými transformačními myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Pro nejnovější informace navštivte Samsung Newsroom na adrese: http://news.samsung.com.