Hyundai Motor Czech má nové vedení marketingu

Společnost Hyundai Motor Czech přijala Janu Sekerákovou na pozici marketingové ředitelky. Po příchodu Alexe Kima a Martina Saitze se tak jedná o další podstatnou změnu ve vrcholovém managementu. Hyundai v České republice představil novou filozofii a vizi značky, se kterou souvisí také zásadní změna marketingové komunikace a budoucí směřování společnosti. Cílem HMCZ není poukazovat na kroky konkurence a agresivně se vůči ní vymezovat, ale soustředit se na vlastní individualitu a přednosti, které Hyundai nabízí. Jana Sekeráková bude nyní zodpovědná za nové směřování marketingové komunikace a aktivit značky Hyundai na českém trhu.

Jana Sekeráková zná prostředí automobilového odvětví a společnosti HMCZ velmi dobře, jelikož zde dříve působila na pozici marketingové manažerky. Do HMCZ přichází z mediální agentury Mindshare, kde zastávala funkci Client Leadership Director a kde získala řadu zkušeností také z dalších odvětví.