Magazín Žena.cz startuje v nové

Sloganem „Změnili jsme vás, měníme i sebe“ ohlašuje magazín Žena.cz (www.zena.cz ) svoji novou tvář a zároveň spouští vylepšené pokračování populární série proměn čtenářek pod vedením profesionálních vizážistů. S hesly móda, krása, styl a radost, vítá ode dneška čtenáře nová podoba magazínu s širší obsahovou částí, přehlednější navigací a elegantními fotogaleriemi. Mezi dalšími novinkami portálu jsou tématické interaktivní grafiky, inspirativní wiki stránky a užší propojení s Facebookem.  (TZ)

Magazín dostává modernější design a prošel řadou úprav a vylepšení, jejichž cílem je větší uživatelský komfort, snazší navigace i pohodlnější interakce se čtenářkami. Homepage, stejně jako jednotlivé sekce a šablona článku se dočkaly zjednodušení. Obsah získal větší prostor, hlavní sloupec byl rozšířen na úkor místa vymezeného reklamě.

Prostor pro inzerenty se sice zmenšil, ale nabízí efektivnější možnosti reklamy. Nové reklamní bannery na pravé straně webu (300×600) ignorují scrollování stránky. Při čtení si tak čtenář posunuje pouze text, přičemž reklama mu zůstává stále na očích.

Zásadního vylepšení se dočkala obrazová část webu. Fotografie i galerie si mohou uživatelky prohlížet ve větším rozlišení na elegantním černém podkladu zvýrazňujícím to hlavní – obraz. Jednou z inovativních hraček pro čtenářky je „zoom“, možnost zobrazit si kterýkoli detail pomocí lupy.

Nová Žena.cz nabídne také interaktivní grafiky, které uživatelky provedou například již zmíněnými proměnami čtenářek, módními inspiracemi či zajímavými tipy na bydlení.
Magazín nabízí nově rovněž tematické wiki stránky o tématech, které je zajímají, i problémech, s nimiž se musí v životě vypořádat. Na jednom místě pohodlně najdou veškerý související obsah, ať už v textu či obraze.

„Chceme, aby uživatelky vnímaly Ženu.cz jako praktického rádce a příjemného společníka, který se vyzná v nejnovějších trendech, “ říká produktový manažer Pavel Tomášek.

Nová grafická podoba Žena.cz vznikla interně, pod vedením designéra Petra Knoblocha. Autorem finálního návrhu je Jiří Kropáček, grafik online deníku Aktuálně.cz, jehož vydavatelem je rovněž Centrum Holdings.

„Chtěli jsme zachovat to, s čím si dosavadní uživatelky Ženu.cz spojují a co na ní oceňují, zároveň však podobu magazínu výrazně inovovat a zpřehlednit. První reakce, které jsme na novou podobu dostali, svědčí o tom, že se nám to podařilo,“ uvedla šéfredaktorka Žena.cz Líba Drdáková.

Nová Žena.cz se dočkala také většího propojení se sociálními sítěmi, diskuse pod články například budou nově probíhat prostřednictvím sítě Facebook.

Více o mazagínu Žena.cz

Žena.cz je lifestylový internetový magazín, který vydává společnost Centrum Holdings.  Měsíčně ji navštíví přes půl milionu reálných uživatelů, kteří si prohlédnou na 20 milionů stránek.