SES na veletrhu IBC představila novou identitu značky a nové logo

Skupina SES (kód na burzách Euronext Paris a Luxembourg Stock Exchange: SESG) nepolevuje ve svém úsilí o růst a na prestižním veletrhu IBC pro profesionály v oblasti medií a rozhlasového a televizního vysílání, který se každoročně koná v Amsterdamu, představila novou identitu značky a nové logo. Nová značka se zaměřuje na důsledné používání jména a loga SES všude na světě, kde firma působí. Nový firemní styl je v souladu se snahou skupiny SES vytvořit jednotnou formu prezentace společnosti a komunikace se zákazníky na stávajících i nově vznikajících trzích. (TZ)

Skupina SES je přední světový provozovatel satelitů a v současnosti investuje značné prostředky do rozšiřování své satelitní flotily a svého podnikání. Do konce roku 2014 má být vypuštěno 10 družic, což zvýší kapacitu satelitů SES o 23 % ve srovnání s koncem roku 2010. Jako přední světový poskytovatel televizního vysílání DTH (direct-to-home) a HD (high definition) skupina SES aktuálně přenáší na celém světě více než 5 900 televizních a rozhlasových kanálů, přes 1 000 z nich ve vysokém rozlišení (HD). 47 satelitů skupiny SES vysílá do 245 milionů domácností po celém světě a nese 43 platforem pro službu DTH. Přibližně 85 % kapacity nových družic SES, které mají být vypuštěny do konce roku 2014, bude zajišťovat služby pro velmi dynamické nové trhy v Latinské Americe, Africe, na Blízkém východě, v oblasti Asie a Pacifiku a v Indii.

„Když jsme letos v květnu implementovali principy efektivního řízení, položili jsme tím základ pro realizaci našich ambiciózních celosvětových plánů a naší strategie růstu,“ říká Romain Bausch, prezident a generální ředitel SES. „Nový firemní styl podpoří naše úsilí o rozvoj podnikání a o vytvoření jednotné prezentace pro zákazníky, čímž se více přiblížíme našim zákazníkům a upevníme svou pozici v oboru našeho podnikání. Nové uspořádání a vizuální prezentace SES jsou dalším logickým krokem v rozvoji naší společnosti jako předního a inovativního provozovatele satelitů.“ Martin O. Kubacki, viceprezident a regionální ředitel pro střední a východní Evropu, dodává: „Značku a název ASTRA budeme nadále používat na všech trzích orientovaných na konečného zákazníka. Jde o země celé střední a východní Evropy, jako Česká republika, Slovensko, Bulharsko, Polsko, Maďarsko a v zemích Balkánského poloostrova, kde má tato značka mezi diváky velkou prestiž.“

Veškeré materiály pro média jsou k dispozici na www.ses.com.