O2 karty lze nově dobíjet pomocí platebních karet

O2 spustilo novinku v dobíjení předplacených karet. Zákazníci si nyní pomocí svých platebních karetnejen jednorázově dobijí on-line, ale nastaví si také automatické dobíjení nebo si zajistí kredit přes SMS. Majitel platební karty může navíc spravovat dobíjení pro libovolný počet O2 karet, takže je řešení ideální například pro rodiny. Do konce roku získají zákazníci při každém dobití přes nový kanál bonus 10 % z dobíjené částky. Při prvním dobití po registraci do systému získají 20 % dobíjeného kreditu navíc. (TZ)

„Podle průzkumu mezi našimi zákazníky ze začátku tohoto roku by každý druhý uživatel O2 karty přivítal možnost dobíjení on-line. Snažili jsme se proto vymyslet systém, který dobíjení pomocí platební karty maximálně zjednoduší,“ říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica Czech Republic.

Zákazník si může dobít jednorázově on-line pomocí platební karty nebo využít registrace. Tou se mu otevře škála možností, jak spravovat dobíjení sobě i svým blízkým. Velkou výhodou nového systému je možnost dobíjet kredit kdykoliv a kdekoliv přes SMS zprávu. Dobíjet může nejen majitel platební karty, ale i uživatelé O2 karet, kterým to v rámci nastavení povolil. Vše má pod kontrolou, protože může nastavitmaximální měsíční částku dobití pro jednotlivé O2 karty. Novinkou na trhu je také možnostautomatického dobíjení kterékoliv ze spravovaných O2 karet.

Platební karty

Nové možnosti dobíjení mohou využít majitelé platebních karet VISA, VISA Electron, Maestro a Master Card. Stačí jen nechat si bankou povolit internetové platby. Jednorázové on-line dobití nebo registraci do systému lze provést na www.o2.cz/onlinedobijeni nebo na www.odmenazadobiti.cz/dobijeni.

Bezpečnost transakcí

Nový dobíjecí kanál O2 splňuje nejpřísnější požadavky na bezpečnost. Celý portál je postaven na stránkách se zabezpečeným připojením. Platba bankovní kartou je navíc realizována na vnořeném certifikovaném portálu CardPay partnerské banky. Dodavateli řešení je konzorcium NETPAY ve spolupráci s Tatra bankou ze skupiny Reiffeisen.

Odměna za dobití

Jako bonus ke každému dobití získává zákazník s O2 kartou vždy podle svého výběru „odměnu za dobití“. V listopadu a prosinci mají navíc zákazníci možnost získat kromě zaručené odměny také hlavní cenu měsíce, kterou je nový automobil SEAT Ibiza SC. Stačí odpovědět na tipovací otázku a být nejblíže správné odpovědi. Více na www.odmenazadobiti.cz/hlaniodmena

1

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

Telefónica Europe je obchodní divizí společnosti Telefónica, která poskytuje služby v oblasti mobilního a fixního volání a DSL připojení ve Velké Británii, Irsku, Německu, České republice a na Slovensku – všechny organizační jednotky používají značku O2. Má více než 54 miliónů zákazníků mobilních a pevných služeb. Telefónica Europe vlastní 50 % podíl v britské a irské pobočce Tesco Mobile a společný podnik Tchibo Mobilfunk v Německu. Ředitelství společnosti Telefónica Europe sídlí ve Slough ve Velké Británii.

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje více než 260 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.