Vánoční provoz v sítích O2

Systémy společnosti Telefónica Czech Republic fungovaly během Štědrého dne spolehlivě bez jakýchkoli technických problémů.

Počty odeslaných SMS i MMS se od loňska snížily, naopak počet uskutečněných volání se znatelně zvýšil. Pro vánoční SMS a MMS přání využili zákazníci hlavně dobu těšně po vánočním obědě.

SMS

Během Štědrého dne odeslali více než 24,2 milionu SMS zpráv. Nejsilnější provoz byl zaznamenán v čase po Štědrodenním obědě mezi12 a 13 hodinou, kdy bylo odbaveno přes 2,1 milionu SMS zpráv. V průběhu nejzatíženější minuty (12:35) odeslala naše SMS centra 38 092 SMS zpráv.

MMS

V průběhu Štědrého dne bylo odesláno více než 221 801 MMS zpráv. Špička byla zaznamenána mezi 12 a 13 hodinou, kdy bylo posláno17 700 MMS zpráv. V průběhu nejzatíženější minuty (12:52) bylo zpracováno 377 MMS zpráv.

Hovory

Objem hlasového provozu se během Štědrého dne ve srovnání s loňským rokem zvýšil o více než  1,3 milionu hovorů. Celkem bylo zaznamenáno přes 18,7 milionu hovorů. Špička byla mezi 10 a 11 hodinou, kdy proběhlo přibližně 1,8 milionu hovorů.