Slevín.cz s novou grafikou a hlídáním voucherů

Praha, 28. března 2012 – Slevový agregátor Slevín.cz po několika týdnech testování oficiálně spustil novou grafickou podobu portálu a zpřístupnil nové funkce. Hlavní a nejzásadnější novinkou je přehled zakoupených voucherů s upozorněním na konec platnosti. Na uživatele dále čeká přehlednější systém nabídek, snadnější propojení s Facebookem, atraktivnější newslettery, funkce Hlídání oblíbených nabídek a mnoho dalšího. (TZ)
Jedná se o první zásadní redesign v historii portálu, na jehož vytvoření intenzivně pracoval celý tým. Hlavním důvodem byl přechod na nový systém, poskytující lepší práci s partnery i uživateli.

Exkluzivní novinkou Slevínu je přehled zakoupených voucherů. V jednoduché tabulce jsou zobrazeny všechny zakoupené vouchery, s daty zakoupení, popisy a daty expirace. Dále je možné nastavit zasílání upozornění na blížící se termín konce voucheru ve volitelný den na emailovou adresu. Tuto funkci jistě ocení ti, kteří kupují více slev nejrůznějších druhů a nechtějí žádnou zmeškat.

Slevín také nově nabízí přípravu newsletterů na míru. Důraz byl rovněž kladen na co nejjednodušší a nejpřehlednější design, který umožní zákazníkům snadnou orientaci, více možností filtrování slev a větší nabídku kategorií. Pro uživatele je přichystáno také snadnější propojení s facebookovým účtem. Po přihlášení zákazníci mohou sdílet aktuální slevy se svými přáteli či diskutovat na fanouškovské stránce Slevínu.

Pro uživatele, kteří mají zájem o aktuální platné slevy, je vylepšena funkce Hlídání oblíbených nabídek. Ta uživateli oznámí všechny platné či nové slevy v kategoriích, které si sám vybere, a bude ho pravidelně informovat buďto na emailovou adresu nebo přímo na webu. S touto funkcí je možné zobrazit například jen slevy v Praze do 500 Kč v kategorii gastronomie apod. Hlídací pes zobrazí všechny tyto slevy bez nutnosti složitého vyhledávání a procházení.

O portálu Slevín.cz

Slevín.cz působí na trhu od září 2010 a je agregátorem nabídek všech poskytovatelů hromadných slev, jako je např. Zapakatel, Slevomat, Hyperslevy a dalších cca 200 slevových portálů. Jeho největší předností je přehledný design a možnost třídění a filtrování všech slev díky ručně upravovaným zkráceným popiskům. Slevín v současnosti obsazuje pozici č. 2 s denní návštěvností 20.000 – 30.000 uživatelů.

Reklamy
Označeno tagem

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s