Bonusový program Dolce Vita pro zákazníky UPC Česká republika

Společnost UPC Česká republika spustila bonusový program pro své zákazníky. Rezidentní klienti, kteří jsou u UPC alespoň tři měsíce, chtějí i nadále těchto služeb využívat a nemají nedoplatek, můžou u vybraných prodejců zboží a služeb získat slevy od 10 % do 55 %. Součástí programu Dolce Vita budou i zvýhodněné nabídky produktů UPC. (TZ)

„Hlavní myšlenkou programu je poskytnout našim klientům určitou nadhodnotu a péči, neboť být dlouhodobě s UPC se vyplatí. Chceme, aby naši zákazníci zažili ‚sladký život‛ v podobě odměn, benefitů, soutěží a speciálních nabídek, které nikde jinde nenaleznou,“ přibližuje marketingový ředitel UPC Česká republika Martin Smrž. Momentálně jsou partnery programu Dolce Vita společnosti z oblasti filmové a seriálové zábavy, různých druhů zážitků, zdraví, parfémů, ale také optiky, romantických pobytů a vzdělávání. „Každé čtvrtletí počítáme s balíčkem nových slev a výhod,“ slibuje Martin Smrž.

„Uplatnění slevy je možné jak v e-shopech formou unikátního kódu, tak v kamenných obchodech prostřednictvím vytištěného slevového kuponu,“ upřesňuje jednoduchou mechaniku využití bonusu Josef Henzl, Customer Experience Manager UPC Česká republika.

Klienti získali přístup k výhodám a bonusům prostřednictvím svého profilu MojeUPC na stránce www.upc.cz. V současnosti jsou v nabídce bonusů slevy na služby a produkty společností jako MagicBox, Allegria (Den Jak Sen), EIFFEL OPTIC, GreenSwan Pharmaceuticals ČR, Jazykové školy NOISIS, H&Hotels group nebo parfumerie FAnn.

UPC Česká republika, s.r.o. je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 1,34 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá 1,2 milionu zákazníků. UPC je dceřinou společností Liberty Global, Inc.