Canon si polepšil v prestižním žebříčku „Best Global Brands“ společnosti Interbrand

Praha 24. října 2012 – Canon, světový lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, zvýšil během posledního roku hodnotu své značky a posunul se o 3 příčky na 30. místo v prestižním žebříčku „100 Best Global Brands 2012“ společnosti Interbrand. (TZ)

Žebříček 100 Best Global Brands společnosti Interbrand identifikuje a hodnotí společnosti, které mají dlouhodobě silnou globální značku. Hodnota značky Canon vzrostla oproti roku 2011 o tři procenta na 12,029 miliard dolarů. Zpráva zdůrazňuje úsilí společnosti Canon vytvářet inovativní produkty a chovat se zodpovědně i v ekonomicky náročném období – to vše se skvělými výsledky. Zpráva také zohledňuje výzkum a vývoje, nové technologie a inovace a akvizici Océ jako příklad snahy společnosti Canon být jedničkou ve všech oblastech jejího podnikání.

„Naše vášeň pro sílu obrazu je základ všeho, co v Canonu děláme. Letošní vylepšení naší pozice v celosvětovém žebříčku společnosti Interbrand ukazuje na úspěch naší snahy v posilování značky Canon a zaměření na poskytování inovativních zobrazovacích řešení zákazníkům po celém světě,“ říká James Leipnik, šéf komunikace společnosti Canon pro Evropu, Střední východ a Afriku.

Žebříček Interbrand 100 Best Global Brands posuzuje současné investice a správu značky jako obchodního majetku. Žebříček hodnotí značky podle finanční síly produktů a služeb, vlivu na rozhodování o nákupech a síly samotné značky.

O společnosti Canon Europe

Společnost Canon Europe je dceřinou společností japonské společnosti Canon Inc., předního světového inovátora a poskytovatele fotografických a zobrazovacích technologií.

Společnost Canon, Inc., byla založena v roce 1937 a již více než 70 let úspěšně působí v oblasti výzkumu a vývoje optických systémů. Canon v minulém roce slavil padesáté výročí své obchodní přítomnosti v Evropě.

Další informace o společnosti Canon Europe jsou k dispozici na webové adrese  www.canon-europe.com.