O2 vylepšuje tarif NA!DLOUHO: Volání v síti O2 za 0 Kč již po první minutě

Zákazníci s předplacenou O2 kartou a tarifem O2 NA!DLOUHO získávají jistotu, že za celý hovor v síti O2 zaplatí jen 6 korun – i když budou volat třeba hodinu. Každému z nich totiž bude účtována jen první minuta hovoru v ceně 6 Kč. Tato výhoda platí bez časového omezení a bez podmínky dobíjení kreditu. (TZ)
  • S tarifem NA!DLOUHO získávají zákazníci s předplacenou O2 kartou od 15. února výhodu volání v síti O2 po první minutě zdarma
  • Tato výhoda nyní platí napořád, nezávisle na dobíjení
  • Výhodu lze využít 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

“Pro zákazníky s předplacenou kartou je přehled nad výdaji za volání velmi důležitý. Proto jim nyní nabízíme předplacený tarif, se kterým se nemusí zabývat délkou svých hovorů – bez ohledu na to, jak dlouho volají, totiž zaplatí jen 6 korun za první minutu,” říká Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb společnosti Telefónica Czech Republic.

Ceny tarifu O2 NA!DLOUHO od 15. února
volání po 1. minutě v síti O2 0 Kč
minuta volání do všech sítí 6 Kč/
SMS do všech sítí 2 Kč

Noví zákazníci si mohou předplacenou O2 kartu s tarifem NA!DLOUHO pořídit od 15. února na všech O2 prodejnách a dalších prodejních místech O2. Stávající zákazníci s jiným tarifem si budou moci aktivovat tarif O2 NA!DLOUHO zasláním SMS ve tvaru TARIF NADLOUHO na číslo 999 111.

Na tarif NA!DLOUHO s trvalou výhodou volání v siti O2 za 0,- Kč po první minutě mohou přejít i stávající zákazníci tarifu O2 NA!DLOUHO, kteří si kartu pořídili před 15.2.

O společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.