AdActive významně posiluje v oblasti zpravodajství

Praha, 5. 12. 13 – AdActive od nového roku rozšíří portfolio zastupovaných webů o Deník.cz. Ten se tak stane jedničkou inzertního balíčku ZPRAVODAJSTVÍ. (TZ)

Zpravodajský server Deník.cz provozuje vydavatelský koncern VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. Jeho měsíční návštěvnost přesahuje 1,5 milionu reálných uživatelů. Deník.cz poskytuje zpravodajství z republikové úrovně, regionálních i okresních oblastí. Nabízí tak unikátní propojení různých úrovní zpravodajství, což jej činí v ČR naprosto ojedinělým projektem.

„Vybrali jsme si ke spolupráci mediazastupitelství AdActive, protože nás spojuje nejen podobný pohled na vývoj mediálního trhu, ale jsme také přesvědčeni, že společnými silami máme šanci bojovat o druhé místo v kategorii internetového zpravodajství. Za poslední tři roky nám meziročně přibývají desítky procent reálných uživatelů až na současných jeden a půl milionu. Spoluprací s AdActive věříme v adekvátní on-line výnosy. Myslím, že si vzájemně máme co nabídnout,“ říká Mgr. Jitka Bosáková, generální ředitelka a předsedkyně představenstva VLP.

AdActive bude Deník.cz zastupovat exkluzivně, stane se nejdůležitějším webem portfolia.

„Mediazastupitelství je živý organismus, neustále musíte počítat s velkými změnami. Tou nejvýznamnější je pro nás spolupráce s Deníkem. Kvalitní internetové zpravodajství je to nejlepší, čím jsme mohli naše portfolium obohatit,“ říká Jan Vobecký, ředitel AdActive.

O AdActive, s.r.o.

Mediální zastupitelství a agentura AdActive, které působí na českém trhu od roku 2007, zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi její klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných zisků, ulehčuje práci partnerským agenturám. Díky širokému spektru spolupracujících serverů umožňuje velmi přesné zaměření na vhodné cílové skupiny formou tematických nákupních balíčku AdActive Packs. AdActive je zapojena do služby VideoAd, umožňující prodej a spouštění video spotů a je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). AdActive také provozuje lifestylovou prodejní galerii Palác Nákupů.

Další informace: www.adactive.cz.