Skullcandy oznamuje strategické partnerství se společností Toshiba, které přinese notebookům pro domácnost vynikající zvukové vlastnosti

PARK CITY, UTAH – 7. Ledna 2014 – Skullcandy, Inc (NASDAQ: SKUL) dnes oznamuje strategické partnerství se společností Toshiba. Podle podmínek dohody bude Toshiba využívat ochrannou známku Skullcandy při distribuci domácích notebooků na trh po celém světě kromě Číny a Skullcandy poskytne společnosti Toshiba profesionální služby, které zvýší audio kvalitu produktů společnosti Toshiba. (TZ)

„Velmi nás těší, že díky partnerství se společností Toshiba rozšíříme dosah značky Skullcandy a popularitu jejích audio předností,“ řekl Brent Wilkins, viceprezident pro globální rozvoj podnikání Skullcandy. „Toshiba je uznávaným lídrem v oblasti spotřební elektroniky se silným povědomím uživatelů z celého světa. Toto partnerství představuje globální příležitost posílení kvality zvuku produktů Toshiba s využitím technologie Supreme Sound, kterou vyvinul tým našich vývojářů v Park City a poskytuje maximální kvalitu zvuku v celém spektru se zaměřením na basy, přirozené vokály a čisté výšky.“

„Neustále zvyšujeme kvalitu a výkon produktů pro naše zákazníky a spojení se zvukovými vlastnostmi Skullcandy Supreme Sound dále posílí vynikající kvalitu zvuku a poskytne našim výrobkům konkurenční výhodu na trhu,“ řekl Carl Pinto, viceprezident pro marketing a inženýrství společnosti  Toshiba America Information Systems, Inc, divize Digital Products. „Skullcandy představuje pojem vysokého zvukového výkonu a oblíbenou lifestylovou značku mladých lidí a jsme rádi, že toto partnerství posílí pozici portfolia našich osobních počítačů.“

O společnosti Skullcandy, Inc.

Skullcandy představuje moderní životní styl a značku výkonné a kreativní zvukové kvality pro mládež. Skullcandy vyvíjí, prodává a distribuuje hudební a herní sluchátka a další související produkty pod značkami Skullcandy, Astro Gaming a 2XL. Společnost Skullcandy byla založena v roce 2003 a rychle se stala jednou z výrazných značek v oblasti zvuku díky unikátním technologiím, použití živých barev, charakteru a výkonu v obecně jednobarevném odvětví. Pomáhá chápat zvuk v nové dimenzi uváděním sluchátek, „pecek“ a dalších audio a bezdrátových produktů nezaměnitelného moderního životního stylu s výjimečným výkonem. Výrobky společnosti jsou prodávány a distribuovány prostřednictvím různých kanálů v USA a v dalších přibližně 80 zemích po celém světě. Pro více informací navštivte skullcandy.com nebo se k nám připojte na facebook.com / Skullcandy nebo na Twitteru @ Skullcandy.

O společnosti Toshiba

Společnost Toshiba je přední světový inovátor při zavádění nových pokročilých technologií, diverzifikovaný výrobce a prodejce vyspělých elektronických a elektrických produktů. Toshiba Group přináší inovace do širokého portfolia produktů, mezi které patří digitální spotřební produkty včetně LCD televizorů a notebooků, retailová řešení, elektronická zařízení jako polovodiče či produkty a materiály pro ukládání dat, dále sociální systémy infrastruktury včetně systémů pro výrobu elektřiny, inteligentních komunitních řešení, zdravotnických zařízení, eskalátorů, výtahů a domácích spotřebičů.

Společnost Toshiba byla založena v roce 1875 a dnes provozuje globální síť více než 590 firem s 206 000 zaměstnanci po celém světě a ročním prodejem, který překračuje 5,8 bilionů jenů (61 miliard USD). Navštivte webové stránky Toshiba na adrese: www.toshiba.co.jp/index.htm

Výhledová prohlášení

Některá prohlášení v této tiskové zprávě a ústní prohlášení zástupců společností jsou výhledová prohlášení ve smyslu Zákona o vedení sporů s cennými papíry z roku 1995. Zejména prohlášení týkající se očekávaných budoucích finančních a provozních výsledků společností a jakékoli jiné prohlášení o budoucích očekáváních, přesvědčeních a vyhlídkách vyjádřené vedením společností, jsou výhledová prohlášení. Tato výhledová prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společností a přesvědčeních, ale zahrnují celou řadu rizik, které mohou způsobit, že skutečné výsledky nebo události se budou lišit od výsledků uvedených v těchto výhledových prohlášeních. Důležité faktory, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou podstatně lišit od očekávání, jsou uvedeny v části „Rizikové faktory“ v 2012 10-K, podaného u Komise pro cenné papíry („SEC“) dne 13. března 2013 a ve všech následných zprávách ve spojitosti s SEC. Čtenáři jsou vyzýváni, aby přehnaně nespoléhali na tato prohlášení, která uvádí stanoviska v datum vydání této zprávy. Společnosti nemají žádnou povinnost aktualizovat nebo měnit jakákoli výhledová prohlášení, ať už v důsledku nových informací, budoucích událostí nebo v jiných případech.