Samsung představuje nový partnerský program STEP a spouští partnerský portál

Praha, 22. ledna 2014 – Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak dnes představila na setkání pro nejvýznamnější obchodní partnery v Brně nový partnerský program STEP – Samsung Team Of Empowered Partners. (TZ)

Celosvětově představovaný program STEP určený pro obchodní partnery nabídne portál s prodejní podporou, registraci obchodních příležitostí, produktové a technické informace. STEP zastřešuje kompletní portfolio IT produktů společnosti Samsung Electronics s důrazem na tiskárny, velkoformátové displeje, monitory či speciální displejové řešení pro firemní zákazníky.

„Partnerský program v České republice bude čtyřstupňový, od úrovně Registred, přes Silver, Gold až po nejvyšší, Platinum. Pro každou kategorii máme připravenou různou úroveň podpory
a výhod. Věříme, že pomocí partnerského programu posílíme dlouhodobý vztah s obchodními partnery a plně využijeme oboustranného potenciál. Naši obchodní partneři rovněž získají možnost zpětných rabatů, a to v závislosti na jejich obchodních výsledcích,“ říká Petr Kheil, ředitel divize IT
a Enterprise business společnosti Samsung.

Podpora digitalizace v podnikání je jednou z priorit společnosti Samsung Electronics. „V posledních letech dosáhl Samsung u koncových zákazníků obrovského úspěchu. Jsme přesvědčeni, že nyní můžeme tyto výsledky zopakovat také na B2B trhu. Pouštíme se na novou cestu
a chceme své obchodní partnery ujistit, že spolupráce se Samsungem je snadná a že od nás získají přesně to, co potřebují,“ uvádí Andrew Mills, viceprezident divize Enterprise Business Europe.

„Rádi bychom, aby naši partneři viděli ve spolupráci se Samsungem přínos. Chceme, aby měli důvěru v naší spolupráci a měli dokonalý přehled o plné šíři námi nabízeného produktového portfolia
a řešeních. Jsme přesvědčeni, že náš nový partnerský program podpořený naším odhodláním poskytovat řešení firemním klientům jakékoli velikosti nám bude při dosahování těchto cílů nápomocen,“ doplňuje Andrew Mills.

Již ve svém projevu na Canalys Channels Forum v Barceloně nastínil Andrew Mills ambici této elektrotechnické společnosti stát se v roce 2014 jedničkou na trhu v oblasti podpory digitalizace
v podnikání. Samsung proto již v loňském roce do svého B2B programu investoval tím, že posílil svůj tým, zaměřil se na komplexní řešení a vytvoření nového programu pro obchodní partnery. Samsung usiluje o to, aby se B2B segment do roku 2020 podílel významnou částí na celkových tržbách společnosti.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. je světová jednička v oblasti technologií, které otevírají nové možnosti lidem na celém světě. Díky neustálým inovacím a objevům, transformujeme svět televize, chytrých telefonů, notebooků, tiskáren, fotoaparátů, domácích spotřebičů, zdravotnického zařízení, polovodičů a LED řešení. Zaměstnáváme 270 000 lidí v 79 zemích světa s ročním obratem 187,8 mld. USD. Chcete-li se dozvědět více, navštivte www.samsung.com.