O2 spouští novou kampaň. V hlavních rolích se představí Standa a Marta.

“Nenechte si vyprávět, co dávali včera v televizi. Raději se na to sami podívejte v O2 TV” – tak zní motto nové reklamní kampaně, kterou spouští ve druhé polovině února operátor O2. (TZ)

Digitální televize O2 TV nabízí divákům funkci nahrávání a zhlédnutí pořadu až 30 hodin zpětně po jeho odvysílání. Právě tyto benefity má nová kampaň zajímavě a s vtipem představit internetové populaci, která je otevřenější alternativním přístupům a nebojí se radikálnější kreativy.

“V nové kampani cílíme na technologicky vyspělejší zákazníky, kteří nemají času nazbyt, odmítají se vázat na televizní program, a proto jim unikají zásadní televizní pořady a sportovní momenty,” vysvětluje Pavel Jankovský, ředitel marketinkové komunikace v O2.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=ye3kg7D5n2g][youtube https://www.youtube.com/watch?v=_el-yz-IU3I]

Hlavními hrdiny reklamních spotů, které pro O2 natočil kreativní ředitel agentury Young & Rubicam Jaime Mandelbaum, jsou dva obyčejní televizní diváci – Standa a Marta. “Takového Standu nebo Martu zná každý z nás. Jsou to lidé, kteří vám v práci vykládají o tom, co se včera stalo v jejich oblíbeném seriálu. A vy přitom vůbec nevíte, která bije,” říká Jaime Mandelbaum a hned dodává: “O2 se s touto kampaní odklání od své typické komunikační linky a vydává se od produktu směrem k zábavě a příběhu,” doplňuje Mandelbaum.

Kampaň odstartují 18. února sponzorovaná videa na facebooku a YouTube, zhlédnout je budou moci i diváci na festivalu španělských filmů La Película. Spoty byly připraveny v netradiční stopáži 55 vteřin. Kreativní koncept pochází z dílny Young & Rubicam, produkci zajistili Target Pictures.

O společnosti Telefónica Czech Republic

O2 je největším integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozujeme téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z nás činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízíme nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Máme nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice, přičemž mimořádnou pozornost věnujeme využití růstového potenciálu především v oblasti ICT. Naše datová centra o celkové rozloze 7300 metrů čtverečních patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services. Jako jediná v ČR a střední Evropě získala datová centra O2 certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV jsme zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Od ledna 2014 je O2 součástí české investiční skupiny PPF.

O skupině PPF

Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů, zemědělství, maloobchodní služby až po biotechnologie. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie. Skupina vlastní aktiva ve výši 22,113 miliardy EUR (k 30. 6. 2013).