Legendární tarif „Odepiš“ dostane desetkrát více volných minut

Praha, 16. května 2014 Vodafone navýší stávajícím zákazníkům využívajícím tarif „Odepiš“ desetinásobně počet volných minut na volání do vlastní sítě, zatímco cena tarifu se zvýší jen čtyřnásobně. Zákazníci tak budou mít nově k dispozici 400 minut za cenu 49 korun. „Odepiš“ patří k nejstarším tarifům Vodafonu, už ho není možné nově aktivovat a používají ho výhradně nejvěrnější zákazníci. (TZ)

„Tarif „Odepiš“ si už nemůže pořídit žádný nový zákazník, jen tak se může stát skutečnou odměnou pro ty, kteří jsou s námi od samotného začátku. Díky navýšení objemu volných minut na volání do sítě Vodafone vyjde naše nejvěrnější zákazníky minuta volání jen na 12 haléřů, což dělá z „Odepiš“ nejatraktivnější tarif na volání na trhu,“ říká Petr Dvořák, viceprezident pro nefiremní zákazníky.

Nabídka platí pouze pro stávající zákazníky využívající tarif „Odepiš“ se 40 volnými minutami. Nově jej pořídit nelze. Ceny za SMS, volání do ostatních sítí a volání do sítě Vodafone po vyčerpání 400 minut zůstávají stejné.

Zákazníkům se nový tarif aktivuje od 20. června vždy k nejbližšímu zúčtovacímu období.

Pokud zákazník nebude chtít za nových podmínek tarif využívat, nemusí ho nutně vypovědět, ale může tarif převést na jiného uživatele.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě, Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 100 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz.