S Visou na nákupy do Kauflandu

Visa Europe startuje společnou marketingovou kampaň s obchodním řetězcem Kaufland. Akce poběží 14 týdnů po celé České republice. (TZ)

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 23. července 2014 – Od 31. července do 5. listopadu 2014 probíhá ve všech obchodech společnosti Kaufland spotřebitelská akce, během níž zájemci při každé platbě nad sto korun získají samolepku. Zaplatí-li kartou Visa, získají další samolepky navíc. Tu nalepí do speciální věrnostní karty a po dosažení požadovaného počtu nalepených samolepek mohou hrací kartu v obchodech Kaufland vyměnit za vybrané kuchyňské zboží se slevou až 70 procent.

„Touto spotřebitelskou akcí chceme u zákazníků podpořit placení kartou při jejich každodenních nákupech. Je pravdou, že Češi již nyní z celkové měsíční částky, kterou zaplatí kartou, utratí více než třetinu právě v supermarketech. Právě proto věříme, že novou kampaní tento trend ještě více podpoříme,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko. V současnosti je na českém trhu bezmála pět milionů Visa karet a za celý loňský rok utratili držitelé Visa karet v českých obchodech zhruba 160 miliard korun.

Akce proběhne ve všech 117 obchodech Kaufland po celé České republice. Účastník si po splnění podmínek může vybrat zboží od firmy Fissler, největšího německého výrobce kuchyňského nádobí. Celkem jsou připraveny více než tři miliony hracích karet a 100 milionů nálepek. „Kampaň bude podpořena printovou, POS a online reklamou. Během celých 14 týdnů budeme akci komunikovat v našich zákaznických novinách, na billboardech, plakátech, portamatech, na webových stránkách včetně sociálních médií v čele s Facebookem“ dodává Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti Kaufland.

Pro propagaci kampaně budou využity spoty v instore rádiu ve všech 117 obchodech, v nichž akce probíhá, a informace budou zákazníkům podávat i zaměstnanci u pokladen. Vizuální podobu kampaně pro banky připravila agentura Saatchi.

O asociaci Visa Europe

Visa Europe je společnost zabývající se platebními technologiemi, kterou vlastní a provozují členské banky a další poskytovatelé platebních služeb ve 37 zemích Evropy.

Visa Europe vyvíjí nejmodernější technologie a vytváří infrastrukturu umožňující elektronické platby milionům evropských zákazníků, podniků i vlád. Její členové nesou odpovědnost za vydávání karet, registraci prodejců a stanovování výše poplatků pro držitele karet a obchodníky.

Asociace Visa Europe poskytuje vysoko objemový a zároveň nízkonákladový obchodní model, který svým členům nabízí široké spektrum služeb. Přebytek jejích investic je znovu reinvestován do podnikání podniku a zároveň použit ke zhodnocení kapitálu a rezerv.

V Evropě nyní existuje 500 milionů karet Visa, přičemž každé euro z 6,50 euro je utraceno právě touto kartou. Téměř 80% obchodu společnosti Visa Europe tvoří debetní karty. Do září loňského roku byly tímto typem karty utraceny 2 biliony Euro, přičemž útraty v místech prodeje se zvedly o 8,5% na 1,4 bilionu Euro. Roční útraty prostřednictvím online nakupování se poprvé vyšplhaly na 240 miliard euro, což je meziroční nárůst od 20%.

Asociace Visa Europe byla založena v roce 2004. Je nezávislá na organizaci Visa Inc. a má exkluzivní, nezrušitelnou a trvalou provozní licenci v rámci Evropy. Obě společnosti fungují s cílem zajistit bezchybné globální platby Visa. Jakožto specializovaný evropský platební systém dokáže Visa rychle a pružně reagovat na konkrétní požadavky evropských bank a jejich klientů – držitelů karet i obchodníků. Zároveň efektivně pomáhá naplňovat cíl Evropské komise tj. vytvoření skutečného vnitřního platebního trhu.

Více informací na www.visaeurope.cz