Deníky mediální skupiny MAFRA potvrzují podle posledního Media projektu svoji silnou pozici na trhu

Deníky mediální skupiny MAFRA potvrdily podle posledního výzkumu Media projekt svojí dominantní pozici v segmentu zpravodajských deníků, a to jak placených, tak neplacených. (TZ)

Dnes zveřejněná data jsou za první pololetí roku 2014.

Čtenost Lidových novin ve výši 186 tis. čtenářů meziročně vzrostla o 2 %, stabilní je i magazín Pátek s 254 tis. čtenářů.

METRO čte aktuálně 481 tis. čtenářů. To je meziroční nárůst o 4 procenta. Ve srovnání s deníkovou konkurencí v Praze zaujímá pozici nejčtenějších novin. METRO je unikátní složením své čtenářské obce, jako jediný deník v České republice má vysoký podíl čtenářů do 40 let.

Mladá fronta DNES zůstává nejčtenějším zpravodajským deníkem, její čtenost dosahuje 709 tis. čtenářů.

Lídry ve svých segmentech zůstávají i suplementy Mladé fronty DNES.

Magazín Ona Dnes je opět nejčtenějším časopisem pro ženy se čteností 578 tis. čtenářů, DOMA DNES nejčtenějším hobby titulem se čteností 385 tis. čtenářů.

Poslední výsledky výzkumu čtenosti tisku Media projekt za období prvního pololetí letošního roku potvrdily, že tištěné deníky stále zastávají pozici velmi silného média. Alespoň občas si některý deník přečte 69 % obyvatel České republiky ve věku 12–79 let, tj. 6,04 mil. osob.