Tištěné produkty MAFRA oslovují na denní bázi nejvíce čtenářů s vysokoškolským vzděláním, deníky si udržují stabilní a silný podíl 32 procent podle čtenosti

Každý třetí čtenář, který si vybírá z produkce titulů vydavatelů deníků, si vybral některý z produktů mediální skupiny MAFRA. Tyto deníky a magazíny čte celkem 1,88 milionu čtenářů. Vyplývá to z aktuálních výsledků jednotného výzkumu čtenosti tisku Media projekt za 2.–3. čtvrtletí 2014. Deníky mediální skupiny MAFRA osloví celkem 1,24 milionů čtenářů na vydání. (TZ)

Mladou frontu DNES pravidelně čtou zejména lidé v produktivním věku, se středním a vysokoškolským vzděláním a se středním a vyšším společenským postavením. Se 695 tisíci čtenáři na vydání je dlouhodobě nejčtenějším zpravodajským deníkem.

Lidové noviny pravidelně čtou většinou středoškolsky a vysokoškolsky vzdělaní lidé. Deníku od začátku roku trendově roste počet čtenářů, aktuálně jde o šestiprocentní nárůst a jeho každé vydání čte průměrně 196 tisíc lidí.

Deník Metro si zachovává silnou skupinu mladých čtenářů a zaznamenal také nárůst obliby u čtenářů z vyšších věkových skupin a s vyšším vzděláním. Má celkem 475 tisíc čtenářů na vydání a je nejčtenějším deníkem v Praze, s odstupem více než 100 tisíc čtenářů na vydání od dalších titulů.