Černá versus bílá. Jakou barvu mobilních telefonů uživatelé preferují a proč?

Praha, 4. prosince 2014 – Nová značka mobilních telefonů Honor ve své anketě v zemích střední Evropy zjišťovala, kterou barvu mobilního telefonu uživatelé preferují. Dotázaní se rovněž podělili o názor, proč je pro ně bílá nebo naopak černá varianta tou pravou. Z ankety i z prodejních výsledků vlajkové lodi výrobce Honor 6 vyplynulo, že se těsná většina kloní ke konzervativní černé podobě. (TZ)

Honor se na důvody, proč preferují tu, kterou barvu mobilního telefonu, ptal napříč zeměmi Visegradské čtyřky na sociální síti Facebook. Zde má značka k dnešnímu dni celkem přes 28.000 fanoušků.

Černá klasika

Početnější 58procentní skupina dotázaných se přiklonila k černé barvě mobilního telefonu. Černá je dle jejich názoru pro spotřební elektroniku tradičnější a univerzálnější. Příznivci černé barvy smartphonů argumentovali také praktičností – tmavá barva dle nich dokáže lépe zamaskovat případné nečistoty. Někteří uživatelé zmínili, že černé mobilní telefony působí luxusnějším dojmem.

Bílá elegance

Zastánců bílých smartphonů bylo mezi odpovídajícími 42 %. Argumentovali zejména subjektivně elegantnějším vzhledem. Lidé upřednostňující bílou barvu oceňují také originalitu oproti „záplavě“ černých telefonů na trhu. Lépe dle nich také vyniknou ozdobné a ovládací prvky přístrojů a kontrast černého vypnutého displeje oproti světlému tělu telefonu. Racionálně uvažující dotázaní si u bílých přístrojů cení nižší viditelnosti škrábanců a otisků prstů.

Prodejní čísla černá vs. bílá varianta

Honor na českém trhu prodává obě barevné varianty své vlajkové lodi, osmijádrového smartphonu Honor 6. Měsíc po zahájení prodejů exkluzivně v e-shopu Alza.cz si jeho černou variantu zakoupilo 62 % zákazníků, bílý Honor 6 vlastní 38 % nakupujících.

O značce mobilních telefonů Honor

Honor je nová odvážná značka. Značka pro zákazníky, kteří se nebojí dělat věci jinak – proti zažitým konvencím. Honor přichází na trh s úplně novým obchodním modelem navrženým pro moderního zákazníka. Zařízení Honor spoluvytváří uživatelé v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychází svým zákazníkům vstříc nejen designem konkrétních zařízení, ale také přímým distribučním modelem. Zákazník, který si zakoupí zařízení značky Honor, nezíská jen mobilní telefon. Získá dlouhotrvající svazek se značkou odhodlanou přispět ke splnění všech jejich potřeb ve světě moderních komunikací.

Více informací naleznete zde: www.hihonor.com