Ofenzíva Sony v oblasti nositelného příslušenství pokračuje – na veletrhu CES 2015 byly oznámeny nové produkty, styly a spolupráce s partnery

5. ledna 2015, CES, Las Vegas – Společnost Sony Mobile Communications („Sony Mobile“) – Na veletrhu CES 2015 společnost Sony odhalila nové produkty, partnery a koncepty, které rozšíří stále se rozvíjející kategorii SmartWear. Představeny byly elegantní ocelové chytré hodinky SmartWatch 3 a další nositelné příslušenství, včetně prototypu přístroje sluchátkového typu od Sony Corporation. Zároveň byli představeni noví partneři pro vývoj aplikací konceptu Lifelog. (TZ)

„Naše filosofie chytrého, nositelného příslušenství vychází z našeho konstrukčního know-how a odhodlání nabízet uživatelům stále nové zážitky a možnosti, včetně výběru z designových produktů,“ prohlásil Kaz Tajima, senior viceprezident korporace a ředitel pro kreativní design a plánování společnosti Sony Mobile Communications. „Díky rozšíření konceptu Lifelog – otevření jeho API a naší vizi pro nové koncepční typy nositelných technologií – mohou nyní naši kreativní partneři integrovat své aplikace do naší platformy, a nabídnout tak uživatelům přístup k největšímu a nejrozmanitějšímu ekosystému nositelného příslušenství.“

Nový náramek SmartBand SWR10 na špičce designu modulárních technologií

Na loňském veletrhu CES společnost Sony poprvé představila chytrý náramek SmartBand SWR10, který lze  nosit 24/7 a který je plně vodotěsný1 (IP58 rating) – a to i přesto, že má nezakrytý microUSB port. Jedná se o lehký doplněk, který na ruce vůbec nepřekáží – navíc je to první produkt s modulárním konceptem od Sony (independent core concept), díky němuž lze technologie nosit přímo na těle, v mnoha barvách a stylech, které uspokojí vkus a osobnost každého  uživatele.

Během posledního roku společnost Sony Mobile navázala spolupráci s kreativními partnery a značkami napříč celým spektrem lifestylu, módy a designu. Výsledkem těchto kreativních spoluprací byly speciální edice oblečení s doplňky Sony SmartWear od značek jako jsou například Jack Vartanian, ALTEWAISOME a Ted Baker – a nedávno dokonce oblíbená dámská značka ROXY.

Elegance a kreativita: hodinky SmartWatch 3, nyní v provedení z nerezové oceli

Poté, co loni na podzim oznámila partnerství s Google, Sony nyní na trh uvádí model SmartWatch 3, který je nejnovější generací těchto chytrých hodinek a v celosvětové distribuci se objeví již příští měsíc.

Chytré hodinky SmartWatch 3 v krásném provedení z nerezové oceli díky svému velmi modernímu nadčasovému vzhledu vypadají luxusně, a stejně tak luxusní jsou i na dotek. Jsou vybaveny transflektivním 320×320 TFT LCD o úhlopříčce 1,6 palce, který má vynikající viditelnost i na přímém slunci. Hodinky jsou samozřejmě plně chráněny proti vodě2 (IP68 rating) a nabíjejí se přes standardní microUSB port.

A aby nabídla také více možností, jak příslušenství stylově nosit, společnost Sony umožní majitelům hodinek SmartWatch 3 i partnerským značkám personalizovat tyto hodinky pomocí libovolného pásku o šířce 24 mm. Tato možnost bude k dispozici v prvních měsících roku 2015.

V kombinaci s chytrým telefonem s operačním systémem Android nabízejí hodinky SmartWatch 3 ještě více zábavy a praktických funkcí. Samy o sobě jsou nabity funkcemi: nativním přehráváním hudby, inteligentním systémem senzorů a unikátním zabudovaným GPS.

Golfshot a iFit jsou dva z partnerů, kteří v současné době vyvíjejí aplikace Android Wear pro Sony SmartWatch 3. Těšit se nyní mohou především golfisté a běžci – od ledna totiž zákazníci získají s nákupem hodinek SmartWAtch 3 exkluzivní prémiové aplikace Golfshot a iFit3.

Firma Sony také oznámila nové partnerství s leteckou společností Virgin Atlantic, které se zaměří na společný rozvoj možností uplatnění příslušenství SmartWear na palubách letadel  pro větší komfort a zábavu cestujících. Více o této spolupráci bude Sony komunikovat v nadcházejících měsících.

Lifelog: vědět znamená inspirovat se – a nyní mají tuto možnost všichni uživatelé zařízení s OS Android

Oblíbená aplikace Lifelog pro Android, která je ke stažení na Google Play Store, pomáhá nastavovat osobní cíle, sledovat pokrok v jejich naplňování, lépe se poznat a informovaněji se rozhodovat o svém zdraví, zábavě a dalších věcech v životě.

Uživatelé mohou nyní získat přístup do aplikace Lifelog přes okno webového prohlížeče a URL lifelog.sonymobile.com. Nové webové rozhraní, které využívá otevřeného API a nejnovějšího protokolu HTML5, nabízí vizuálně atraktivnější práci s aplikací. Webové stránky jsou optimalizovány pro všechny velikosti obrazovky či displeje – od chytrého telefonu, přes tablet až po TV – stačí se jen přihlásit přes účet u služby Sony Entertainment  Network4.

Tato nová možnost odráží strategii Sony pravidelně rozšiřovat možnosti a funkce aplikace Lifelog, aby byla vždy na špici současného vývoje.

Nové zážitky díky otevřené platformě

Společnost Sony započala spolupráci s celou řadou aplikací v oblasti životního stylu a zdraví, abyste získali maximum ze služeb, které jste si oblíbili. Nové aplikace vám navíc otevřou cestu k nečekaným možnostem, které v sobě příslušenství SmartWear a aplikace Lifelog ukrývají.  Již brzy Lifelog nabídne:

  • Tipy z IFTTT pro intuitivní propojení aplikace Lifelog s vašimi dalšími oblíbenými aplikacemi.
  • Žijte zdravě s aplikací Habit Monster – Lifelog vám pomůže se o sobě a o svém životě dozvědět víc!
  • Nástroj Withings Smart Body Analyzer a další propojená zařízení sledují vaši váhu, BMI a tuk – vše přehledně v aplikaci Lifelog.

„Lifelog inspiruje tím, že díky této aplikaci o sobě víte daleko více – a naši partneři nám pomáhají tento koncept ještě rozšířit,“ uvedl Yasuharu Nomura, ředitel pro vývoj uživatelské zkušenosti společnosti Sony Mobile Communications. „Platforma Lifelog byla vyvíjena od začátku jako otevřená, aby pro ni developeři mohli psát aplikace a ekosystém Sony se nadále rozrůstal a nabízel to, co nikdy předtím – čeká nás všechny velmi zajímavý rok.“

Nové koncepce nositelného příslušenství a senzory nabízející kontextuální informace

V souvislosti s představením nové sady developerských nástrojů Sony Corporation také sdílí nové aplikace pro aktuální prototyp SmartEyeglass Developer Edition, včetně nového koncepčního stylu SmartEyeglass Attach! – displejové jednotky, která se připevní na jedno sklo běžných brýlí. Developerům se tak otevírá prostor vyvíjet nové aplikace pro sport a výkonnost.

Na veletrhu byl také představen prototyp Smart B-Trainer – vodotěsný doplněk, který – díky několika senzorům – nabízí vše, co může běžec potřebovat. Aktuální prototyp má zabudovanou paměť a nabízí hlasový koučink a přehrávání hudby – umí dokonce navrhnout skladby vhodné jako podkres k běžeckému tréninku.

Chcete-li včas vědět nejnovější zprávy, názory a informace, sledujte Twitter @SonyMobileNews a #SonyCES.

VÍCE INFORMACÍ PRO MÉDIA NA VYŽÁDÁNÍ:

Více informací a videa naleznete pod tímto odkazem:

http://sonymobile.com/press

Sony Mobile Communications

Sony Mobile Communications je dceřinou společností a členem skupiny Sony Corporation se sídlem v Tokiu. Sony Corporation je předním výrobcem produktů z oblasti audio a video techniky, her, komunikací, osobních zařízení a informačních technologií pro spotřebitele i profesionály. Díky svým aktivitám v oblasti hudby, filmu, počítačové zábavy a online byznysu má Sony jedinečnou pozici být globálním lídrem na poli elektroniky a zábavy. Portfolio chytrých telefonů a tabletů Xperia™ a inovativních produktů SmartWear společnosti Sony Mobile Communications v sobě nese to nejlepší z technologií Sony, prémiový obsah a služby a snadnou propojitelnost s ostatními zařízeními v propojeném světě zábavy od Sony. Více informací zde: www.sonymobile.com