H1.cz expanduje s Kulinou do Polska a Maďarska

Praha, 23. 11. 2015 – Internetová agentura H1.cz prohlubuje spolupráci se společností Kulina. Provozovatel internetového obchodu www.kulina.cz a specialista na značkové kuchyňské vybavení vstupuje na polský a maďarský trh a jako klíčového partnera pro svou expanzi si vybral agenturu H1.cz (TZ)

Společnost Kulina si expanzi naplánovala na závěr roku – a to kvůli zvýšené předvánoční poptávce po zboží do kuchyně a potřebách pro stolování. Na začátku listopadu tak spustila polský web, maďarské stránky spustí počátkem prosince. Klíčové pro rychlý a především úspěšný vstup značky na nové trhy budou online aktivity – programatický nákup reklamy prostřednictvím platformy Xaxis, reklamní kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaně na Facebooku.

„Před dvěma lety jsme s agenturou H1.cz začali marketingově podporovat nově spuštěnou slovenskou verzi obchodu Kulina.cz. Dopad těchto aktivit byl pozitivní, obrat na Slovensku roste rychlým tempem. Proto jsme se rozhodli, že zkusíme stejný recept použít i na další východoevropské trhy. Aktuálně začínáme v Polsku a Maďarsku,“ říká Zbyšek Pertlíček, zakladatel společnosti Kulina.

„Věříme, že agentura H1.cz po několika letech vzájemné spolupráce rozumí naší strategii, cílové skupině i charakteru našeho zboží a dokáže tento model úspěšně přenést i na nové trhy. Cílem je rychlý růst. Chceme využít jak naši exkluzivní nabídku značkového zboží, tak naše skladové a logistické možnosti, a zajistit si tak významný růst celé společnosti v následujících letech,“ dodává pan Pertlíček.

V průběhu dosavadní tříleté spolupráce mezi Kulinou a H1.cz se tržby českého e-shopu zvýšily o více než 27 %. Při vstupu do Polska a Maďarska oba partneři zúročí především zkušenosti z rozjezdu slovenské verze e-shopu.

O H1.cz

H1.cz s.r.o. je přední konzultantská společnost poskytující komplexní služby v oblasti online marketingu. Patří mezi ně webová analytika, výkonnostní reklama, optimalizace webových stránek pro vyhledávače, e-mail marketing či poradenství v rámci komunikace na sociálních sítích. Na českém trhu působí od roku 2005 a v současné době je největší českou agenturou v oblasti digitálního výkonnostního marketingu. Je zároveň partnerskou agenturou společnosti Google a také držitelem několika certifikátů této společnosti.