Honor slaví dvouleté narozeniny a oznamuje novinky

Praha, 17. prosince 2015 – Mladá značka smartphonů a příslušenství Honor oslavuje dva roky od založení. Představila vylepšené programovatelné tlačítko ve verzi 2.0, update uživatelského rozhraní EMUI 4.0 nebo rozšířenou variantu vlajkové lodi značky, smartphonu honor 7. (TZ)

Jedním z bodů velkolepých oslav v čínském Shenzhenu bylo i oznámení několika novinek, které jsou součástí obchodního plánu Honoru.

PROGRAMOVATELNÉ TLAČÍTKO 2.0, EMUI 4.0 NEBO VYLEPŠENÝ HONOR 7

V Honoru věří, že kvalitní produkty a inovativní technologie jsou základem budoucího vývoje. Z tohoto důvodu se společnost neustále snaží rozšiřovat produktovou řadu „chytrých“ periferií a podporovat tak inteligentnější životní styl svých zákazníků.

Značka představila novější verzi programovatelného tlačítka, poprvé představeného
u vlajkové lodi, smartphonu honoru 7 nebo také upgrade uživatelského prostředí EMUI 4.0. Značka také oznámila uvedení vylepšeného honoru 7 a jeho zlaté varianty. Zákazníci v Číně se mohou těšit i na verzi Honoru 5X inspirovanou populárním kresleným filmem Kung Fu Panda.

NEJRYCHLEJI ROSTOUCÍ „ONLINE“ ZNAČKA CHYTRÝCH TELEFONŮ NA SVĚTĚ

Oznámeny byly také obchodní výsledky značky Honor v roce 2015. Vrcholem úspěchů v uplynulém roce byla skutečnost, že se Honor stal nejrychleji rostoucí značkou chytrých telefonů s online prodejním modelem vůbec. Honor má nyní zastoupení v 74 zemích a regionech po celém světě. Třešinkou na dortu byl už jen fakt, že se Honor stal jedinou značkou smartphonů, která během slevových akcí, které se konaly 11. listopadu na čínský „singles day“, vygenerovala zisk více než jednu miliardu čínských jüanů.

V BUDOUCNOSTI UŽŠÍ SPOLUPRÁCE S PARTNERY

Do budoucna plánuje Honor budovat více strategických vztahů, jedná proto s více než jednadvaceti firmami po celém světě. Mezi nimi jsou například Google, Chevrolet, Baidu nebo Coca–Cola.

***

O ZNAČCE MOBILNÍCH TELEFONŮ HONOR

Honor je nová odvážná značka. Značka pro zákazníky, kteří se nebojí dělat věci jinak – proti zažitým konvencím. Honor přichází na trh s úplně novým obchodním modelem navrženým pro moderního zákazníka. Zařízení Honor spoluvytváří uživatelé v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychází svým zákazníkům vstříc nejen designem konkrétních zařízení, ale také přímým distribučním modelem. Zákazník, který si zakoupí zařízení značky Honor, nezíská jen mobilní telefon. Získá dlouhotrvající svazek se značkou odhodlanou přispět ke splnění všech jeho potřeb ve světě moderních komunikací.

Více informací naleznete na www.hihonor.com nebo na našem Facebooku www.facebook.com/HonorCZSK.