TRIAD Advertising posiluje Social Media tým o Tkačenko a Trávníčkovou

Reklamní agentura TRIAD Advertising  přijala do svých řad dvě nové social media posily. Jedná se o Jekatěrinu Tkačenko a Karolínu Trávníčkovou. V TRIADu se zapojily do týmů, které se starají o mezinárodní komunikaci Velkopopovického Kozla a regionální komunikaci značky Frisco. (TZ)

„Důvodem posílení social media týmu není jen tlak na kvalitní výstupy, ale i fakt, že čím dál více klientů přenechává správu mediálních budgetů na nás. Díky této důvěře, které si velmi ceníme, můžeme mnohem rychleji reagovat na změny, kampaně lépe optimalizovat, což je v konečném důsledku pro klienta mnohem efektivnější a tím pádem i levnější,“ řekla Petra Jankovičová, managing director ve společnosti TRIAD Advertising.

Jekatěrina Tkačenko do TRIADu přichází ze společnosti Studenta Media, kde pečovala o chod redakce, správu sociálních sítí a public relations. Nyní se stará především o značku Frisco z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj.

Co dělám, když zrovna nedělám:

„Právě dokončuji bakalářské studium žurnalistiky na FSV UK. Když se zrovna nenakrucuji před kamerou ve fakultním televizním studiu, věnuji se třeba italštině nebo fitness. To mě poslední dobou pohltilo natolik, že jsem v létě vyjela cvičit jako instruktorka na Krétu,“ řekla o sobě Jekatěrina.

Karolína Trávníčková do ulice Donská 9 dorazila z nevládní instituce Think-tank Evropské hodnoty, kde působila na pozici eventové manažerky. V TRIADu se stará o mezinárodní komunikaci a správu kampaní značky Velkopopovický Kozel (celkem 8 zemí).

Co dělám, když zrovna nedělám:

„I v social media je potřeba mít někdy ostré lokty, jak na to trénuji při Roller Derby, kde jsem členka týmu Hard Breaking Dolls. Když tomu čas dovolí, snažím se držet při životě svůj ciderellaz blog,“ prozradila o sobě Karolína.