Zastupitelství AdMaster přináší významné inovace v RTB ve spolupráci s Adform

Ke konci loňského roku Adform zahájil spolupráci s mediálním zastupitelstvím AdMaster. Progresivní zastupitelství s krátkou historií na trhu, vedené Petrem Haisem, v minulosti působícím například v ARBOinteractive, se velmi rychle osvědčilo jako energický inovátor v oblasti programatického prodeje reklamy a yield managementu. (TZ)

Zastupitelství si zakrátko od integrace osvojilo rozmanité možnosti platformy pro správu a programatický prodej reklamního prostoru, Adform PMP (Private Marketplace), a naplno využilo přímého propojení platformy s na trhu nejpoužívanější nákupní platformou Adform DSP.

V prostředí platformy mají nyní mediální agentury a přímí inzerenti možnost nakupovat reklamu v obsahových balíčcích zastupitelství, podobně jako je tomu zvykem v přímém nákupu. Ovšem s využitím všech výhod programatického nákupu s cílením na konkrétní uživatele. Kromě obsahových balíčků však může inzerent nakupovat i tzv. Rich Media balíčky, od 3D Boxu, až po formáty jako například Fimstrip, FlipBook, Sticky Video a další formáty. V přehledu dostupných balíčků platforma inzerentovi nabízí veškeré informace o dostupném množství impresí, průměrné CTR%, průměrné ceně, ale i důkladný popis dostupného prostoru, včetně odkazů na šablony podporovaných Rich Media formátů.

Zastupitelství dále přichází s možností zrychlené certifikace nestandardních formátů. Pakliže je zastupitelství doručena poptávka po nákupu nestandardního formátu, který doposud nebyl certifikován, ve spolupráci s Adform Brand Solution oddělením je možné tento formát otestovat a zařadit do stávající nabídky v horizontu 2-3 dnů.

Od března tohoto roku AdMaster rovněž umožnil nákup pre-roll video reklamy a rozšířil tak stávající nabídku video reklamy na českých portálech.

Ondřej Bartůněk, Publisher Account Manager CEE v Adform doplňuje další detaily o možnostech nákupu reklamního prostoru: “Se zastupitelstvím se snažíme práci agentury nebo inzerenta maximálně zjednodušit. Pakliže si například agentura přeje nakoupit formát FlipBook, může si v Showroomu zastupitelství stáhnout prázdnou šablonu formátu a v našem volně přístupném HTML5 Studiu formát připravit i bez znalosti HTML5, CSS nebo JavaScriptu. Jednoduché formáty typu 3D Box pak může vyrobit během pár minut i absolutní laik. Jediné co mu stačí jsou 4 obrázky daných rozměrů.”

“Proaktivní přístup Ondřeje Bartůňka dává spolupráci další rozměr. Po počáteční integraci a testování na našich webech začíná mít vyprodanost prostoru růstovou tendenci. V další fázi spolupráce se chceme zaměřit na možnosti využití privátních dealů, kde se zaměříme na speciální formáty včetně videí. Dále se věnujeme rozšíření inventory o nové zajímavé weby,“ řekl Vojtěch Seidl RTB specialista ve společnosti AdMaster.

O AdMaster

AdMaster je komplexní internetová agentura se zaměřením na monetizaci reklamního prostoru pro provozovatele internetových stránek. Poskytujeme služby v oblasti plánování reklamních kampaní pro širokou paletu větších klientů v ČR i zahraničí. Naši specialisté mají mnohaletou zkušenost s internetovou inzercí, sledujeme aktuální trendy a využíváme nejnovější technologie.

O Adform

Adform je dánská technologická společnost s 14letou historií a pobočkami po celé Evropě a v USA. Společnost se zabývá vývojem platforem pro správu a prodej reklamního prostoru a dat pro dodavatele reklamy, ale i platforem pro správu online kampaní a programatický nákup reklamy. S více než 300 vývojáři a rapidním růstem v počtu zaměstnanců, obratu a investic se společnost řadí mezi nejrychleji rostoucí společnosti v Evropském regionu. V České republice je společnost zastoupena celkem 10 zaměstnanci, zajišťujícími kompletní podporu produktům Adform, včetně správy online kampaní mediálních agentur.