Microsoft Leadership Summit 2016 – technologie budoucnosti v praxi

Praha 28. dubna 2016: V prostorách pražské pobočky společnosti Microsoft se v úterý 26. dubna odehrál další ročník konference Leadership Summit 2016. Tématem této největší akce pořádané Microsoftem v ČR v prvním pololetí bylo Future Decoded, tedy technologie budoucnosti v praxi. Společnost Inveo, jako partner konference, na ni prezentovala svou platformu Mailforce pro inteligentní rozesílání e-mailingových kampaní se zpětnou automatickou analýzou. (TZ)

Návštěvníci konference měli jedinečnou možnost seznámit se s nejnovějšími technologiemi a trendy, které se dostávají do popředí zájmu firem. Na vlastní oči viděli v praxi, jak zákazníci využívají produkty společnosti Microsoft ke zlepšení svých podnikatelských výsledků.

Konferenci zahájila Biljana Weber, generální ředitelka Microsoftu ČR, a speciální host Ernst-Jan Stigter, viceprezident Microsoftu pro střední a východní Evropu. Biljana mimo jiné hovořila o tom, jak velká města potřebují velká data a jak konkrétně Barcelona zlepšuje služby občanům pomocí technologií. V rámci následujících přednášek vystoupil Rob Khazzam, generální ředitel společnosti Uber pro střední Evropu, který se zaměřil na změnu pojetí taxislužby pomocí technologií. Neméně zajímavou přednášku měl Libor Diviš, vedoucí oddělení systémové podpory, sítí a programování městské policie Brno, který demonstroval, jak strážníci v Brně pomocí tabletu vidí, co se děje v ulicích.

„Svět dnešního podnikání je vysoce konkurenční a stále komplexnější. Naši zákazníci dělají vše pro to, aby v něm uspěli. Budují, vytvářejí, vyvíjejí, a vlastně tak určují technologickou agendu pro naše odvětví. Jejich snaha a pracovní nadšení nás inspiruje v tom, jak přemýšlíme o technologiích. Snažíme se nabídnout flexibilní platformu a řešení v oblasti produktivity, která zákazníkům umožní dosáhnout ještě lepších výsledků,“ řekla Biljana Weber.

O tom, že řešení táhnou, se účastníci mohli sami přesvědčit v předsálí, kde partneři Microsoftu vystavovali své služby. Mezi nimi se nacházela i společnost Inveo, na jejímž demostánku měla možnost odborná veřejnost spatřit ukázku platformy Mailforce pro inteligentní rozesílání e-mailingových kampaní se zpětnou automatickou analýzou. „O platformu byl mezi návštěvníky zájem a řada z nich se chtěla dozvědět, jak funguje v praxi. Těší nás i nominace ze strany společnosti Microsoft, která Mailforce vybrala mezi tři partnerská řešení prezentovaná na konferenci,“ řekl Jiří Vaško, vedoucí týmu Mailforce ve společnosti Inveo.

Společnost Inveo se konference Leadership Summit 2016 účastnila ve spolupráci s Microsoftem jako její partner využívající platformu Microsoft Azure.

O společnosti Inveo
Inveo je největším českým dodavatelem e-shopů na bázi podílu na zisku. Jeho služby využívají například společnosti Sparkys, Asko, Teta nebo Douglas. Svým klientům nabízí komplexní know-how a zároveň outsourcované marketingové aktivity, pomocí kterých dokáže proaktivně stimulovat prodeje a výkon daného eshopu, a tím neustále zdokonalovat celé své řešení podle aktuálních potřeb klienta, technologických trendů a situace na trhu. E-shopy Inveo ročně přesahují půlmiliardového obratu. Inveo je také provozovatelem platformy Mailforce, přes kterou je měsíčně odesláno přes 120 milionů e-mailů.