MasterCard spouští první komerční aplikaci pro robota Peppera

Společnost MasterCard představila první komerční aplikaci pro lidského robota Peppera z dílny SoftBank Robotics. V aplikaci můžete využít MasterPass, globální digitální službu MasterCard, která spojuje zákazníky s obchodníky a umožňuje provádět rychlé, jednoduché a bezpečné digitální platby napříč různými kanály. Pilotní projekt aplikace bude spuštěn během tohoto roku ve spolupráci s Yum! Brands ve vybraných pobočkách Pizza Hut v asijsko-pacifickém regionu. (TZ)

Nová aplikace rozšiřuje schopnost robota integrovat zákaznický servis, přístup k informacím a prodejům, a přispívá tak k unikátním zážitkům z nakupování. Pizza Hut bude testovat Peppera pro zadávání objednávek a u pokladen, díky čemuž budou mít číšníci více příležitostí věnovat se samotnému prostoru prodejny, a budou se tak moci zaměřit na zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti zákazníka. Schopnost Peppera přijímat objednávky a vyřizovat platby také zkrátí čekací dobu na objednávky a službu jídlo s sebou, která v současné době představuje přibližně 80 % tržeb.

„Spotřebitelé očekávají personalizované služby, nabídky na míru a jednoduché a bezproblémové procesy, a to jak v obchodech, tak online,“ řekl Tobias Puehse, viceprezident MasterCard Labs. „Cílem této aplikace je poskytnout spotřebitelům zapamatovatelnější a osobnější zážitek z nakupování i v době samoobslužných pokladen a kiosků. To vše díky kombinaci inteligentního Peppera se zabezpečenou digitální platební službou MasterPass,“ dodal.

Spotřebitel bude moci pozdravit Peppera a spárovat svůj MasterPass účet buď klepnutím na ikonu Pepper uvnitř peněženky, nebo načtením QR kódu na tabletu, který robot drží. Po spárování s MasterPass bude Pepper připraven pomáhat zákazníkům, ať už s osobním doporučením a nabídkami, poskytnutím dalších informací o produktech, nebo s asistencí při placení. Pepper bude moci iniciovat, schvalovat a dokončovat transakce připojením k MasterPass prostřednictvím připojení Wi-Fi. Transakce se děje v rámci peněženky.

„V rámci naší digitální transformace zkoumáme zajímavé způsoby, jak zaujmout naše zákazníky, jak se s nimi propojit a obchodovat,“ říká Karen Chan, chief digital officer, Pizza Hut v Asii. „S Pepperem mohou zákazníci jednoduše objednávat a platit a my máme možnost bezproblémového propojení s věrnostními programy, které umožňují okamžité uspokojení přání zákazníka,“ dodala.

Aplikace byla vytvořena týmem MasterCard Labs v Singapuru, jedním z osmi výzkumných a vývojových center společnosti po celém světě. Pepper obohacuje probíhající programy MasterCard, které umožňují platby z jakéhokoli spotřebitelského zařízení, příslušenství nebo nositelné věci – od fitness pásků po chladničky – a nyní i roboty. Integrace s Pepperem má potenciál otevřít příležitosti ve světě maloobchodu, jako např. individualizované nákupní a concierge služby, speciální uličky k pokladně nebo možnost nakoupit v obchodě, ale nechat si zboží doručit domů. Stejné možnosti by také mohly najít využití v jiných sektorech, jako jsou hotely, banky, letiště a další odvětví zákaznických služeb.

Aplikace bude představena na akci Pepper Partners Europe pořádané Softbank Robotics Europe (jednou ze společností SoftBank Robotics Holdings) v Paříži od 24. do 26. května 2016.

O společnosti MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti MasterCard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi

O společnosti Pizza Hut

Pizza Hut, dceřiná společnost Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM), doručuje více pizzy, těstovin a křidýlek než jakákoliv jiná restaurace na světě. Společnost začala působit před 58 lety ve Wichitě, americkém státě Kansas, když dva bratři půjčili 600 dolarů od své mámy, aby si mohli založit pizzerii.

Co začalo jako malý podnik, se stalo největší pizza společností na světě a dnes je v provozu více než 15 600 restaurací ve více než 97 zemích. K dostání jsou inovativní pizzy, tradiční favoriti jako Pan Pizza a mnoho dalšího. Pizza Hut je také majitelem programu BOOK IT!®, který je dlouholetým programem dětské gramotnosti a je používán ve více než 630 000 učebnách po celé zemi. Pro více informací navštivte www.pizzahut.com.

Sledujte Pizza Hut na Facebooku (www.facebook.com/PizzaHut~~HEAD=dobj), Twitteru (www.twitter.com/pizzahut~~HEAD=dobj) a Instagramu (www.instagram.com/pizzahut~~HEAD=dobj).