Canon Customer Experience Center získává certifikaci asociace Fogra potvrzující vysokou kvalitu technologií značky Canon

PRAHA, 30. listopadu 2016 – Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, oznámila, že její Customer Experience Center v německém Poingu získalo od uznávané německé výzkumné a standardizační organizace Fogra certifikaci PSD (Process Standard Digital). Tato certifikace potvrzuje vysoké odborné znalosti v oblasti pochopení a správy digitálních tiskových procesů. (TZ)

Ocenění je důkazem o schopnosti workflow poskytovaných centrem trvale dosahovat vysoké kvality i přesnosti tisku. Návštěvníci centra se mohou s akreditovanými technologiemi podrobně seznámit nad reálnými scénáři a opravdu tak pochopit, jak prostřednictvím nasazení těchto technologií ve vlastních produkčních prostředích proměnit svůj podnikatelský potenciál.

Společnost Canon absolvovala certifikační proces asociace Fogra nejen s cílem získat nezávislé potvrzení kvality svých profesionálních služeb a software, ale také jako součást svého přístupu orientovaného na zákazníky, díky kterému může přesně porozumět požadavkům firem podnikajících v oblasti tisku a nabízet jim relevantní a inovativní řešení.

Vedle splnění mezinárodních kvalitativních standardů ze strany produkčního prostředí centra uspěla i řada specialistů Canon na problematiku barev, kteří v rámci svého působení v centru získali od asociace Fogra certifikaci Digital Print Experts. Tento titul znamená, že jeho držitel disponuje dostatečnými znalostmi k podpoře zákazníků při optimalizaci jejich produkčních procesů, včetně zajištění konzistentního barevného podaní – tedy vlastností, které jsou nezbytné k tomu, aby sami zákazníci mohli získat certifikaci PSD. Expert v oblasti digitálního tisku tak může zákazníkovi nejen pomoci s odlišením od konkurence, ale také se zajištěním trvale vysoké úrovně poskytovaných služeb. A tedy i s tím, aby se mohl soustředit na hodnoty, které může nabídnout svým vlastním klientům.

„Získání certifikace PSD je potvrzením skvělého přístupu společnosti Canon k problematice kvality a svědčí o pochopení výstupních procesů i o vynikajících znalostech a dovednostech v oblasti digitálního tisku a správy barev,“ říká Philipp Tröster, fyzik v asociaci Fogra. „A díky vysoce přesnému barevnému podání stroje Océ ColorStream 6000 získalo centrum nejvyšší možné hodnocení hned třikrát.“

„Certifikace PSD svědčí o špičkové kvalitě našich kontinuálních inkoustových tiskáren a demonstruje schopnost společnosti Canon naplňovat mezinárodně uznávané kvalitativní standardy jako ISO/TS 15311,“ doplňuje Jochen Schaeffner, Senior Colour Consultant ve společnosti Océ Printing Systems.

„Značka Canon usiluje prostřednictvím inovací o neustálé posouvání hranic kvality výstupů i o tvorbu nových příležitostí pro naše zákazníky – a to je přesně to, o čem Customer Experience Center je,“ říká Peter Wolff, European Senior Director, Commercial Print Group ve společnosti Canon Europe. „Centrum jsme navrhli jako prostředí, ve kterém mohou zákazníci prozkoumat budoucnost digitálního tisku, seznámit se s nejlepší podobou výstupního procesu, načerpat inspiraci a získat individuální podporu od našich expertů.  Všechny tyto možnosti umožní zákazníkům posunout jejich podnikání na další úroveň.“

„Je velmi důležité, aby potřeby našich zákazníků hrály i nadále zásadní roli při vývoji a návrhu jakéhokoli nového produktu nebo řešení značky Canon. Velmi nás proto těší nezávislé potvrzení faktu, že naše kontinuální inkoustové tiskové stroje se mohou v reálném nasazení pochlubit stejnou kvalitou a přesností, jakých dosahujeme při vývoji a testování těchto tiskáren,“ dodává Peter Wolff.

 

O společnosti

Canon Europe je regionální obchodní a marketingové zastoupení japonské společnosti Canon Inc., která působí celkem ve 116 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 000 lidí.

Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 s cílem nabízet zákazníkům nejkvalitnější fotoaparáty dostupné na trhu. Fascinace obrazem a jeho možnostmi ale Canon podněcovala k rozšíření vlastních technologií do mnoha dalších oblastí trhu. Společnost se tak etablovala jako přední světový dodavatel spotřebitelských i podnikových řešení pro zpracování obrazu. Portfolio značky Canon zahrnuje široký sortiment produktů – od digitálních kompaktních fotoaparátů a zrcadlovek přes televizní kamery a přenosné rentgenové přístroje až po multifunkční a produkční tiskárny. Společnost Canon pro všechny tyto produkty poskytuje vysoce kvalitní podporu a řadu služeb s přidanou hodnotou.

Canon intenzivně investuje do výzkumu a vývoje s cílem přinášet nejhodnotnější a nejinovativnější produkty a služby, které uspokojí tvůrčí potřeby zákazníků. Značka Canon tak všem zákazníkům – od amatérských fotografů až po profesionální tiskárny – umožňuje plně uplatnit jejich zaujetí pro obraz.

Podnikovou filozofií společnosti Canon je Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“. V rámci regionu Evropy, Středního východu a Afriky usiluje společnost Canon Europe o trvale udržitelný růst a cíleně se zaměřuje jak na omezení environmentálních dopadů svých činností, tak i na to, aby zákazníkům nabídla produkty, řešení a služby, pomocí kterých mohou i oni snížit svůj negativní vliv na životní prostředí. Canon je držitelem globální certifikace dle standardu ISO 14001, která potvrzuje prvotřídní přístup společnosti k otázkám ekologie a ochrany přírody.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.