Vánoce na Pepa.cz: Lidé utratí za dárky zhruba 2 tisíce Kč Prodává se více hraček a zdravé výživy Narůstá počet plateb přes Twisto

Slevový server Pepa.cz, který je dvojkou na slevovém trhu, zaznamenává první velkou vlnu vánočních nákupů. (TZ)

Vánoční nákupy začaly již koncem října. Největší vlna nakupujících přichází nyní a kulminuje kolem 8. 12., kdy je ještě jistota, že zboží dorazí do Vánoc. Druhá velká vlna nákupů začíná těsně před Štědrým dnem (23. a 24.12 do 17.00), kdy lidé nakupují na poslední chvíli dárky ve formě poukazů,“ uvádí Jana Bačová, marketingová manažerka Pepa.cz a dodává: Dle prvního týdne vánočních nabídek a zkušeností z minulých let odhadujeme, že průměrná útrata za vánoční nákupy bude kolem dvou tisíc korun.“

Co letos frčí

Nejprodávanějšími dárky jsou tradičně fotoprodukty – fotokalendáře nebo fotoobrazy. Dále zážitky, aktuálně především plavby lodí a masáže. Oblíbené jsou dárkové poukazy na střelnici a wellness pobyty.

Oproti minulému roku se letos prodává více zdravá výživa a hračky.

Zajímavosti z vánočních nákupů

  • Lidé na Pepa.cz utratí za dárky zhruba 2000 Kč
  • Ženy nakupují více zboží (především fotoprodukty), muži spíše zážitky
  • Pobyty nakupují z 60 % ženy
  • 45 % nakupujících platí kartou, před Štědrým dnem je kartou placeno více než 75 % nákupů
  • Letos se předpokládá nárůst odložených plateb přes Twisto

V tuto chvíli se stále nakupují adventní zájezdy do rakouských a německých měst nebo do Prahy a Českého Krumlova. Pepa.cz zaznamenal meziroční nárůst obratu z prodeje krátkodobých zájezdů o 20 %. Co do počtu nabídek, které meziročně narostly o 30 %, je mezi slevovými portály jedničkou v oblasti cestování.

O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl na přelomu roku 2010 a 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP pěti tuzemskými slevovými portály. V současné době s ročním obratem 300 milionů Kč zaujímá druhé místo na českém slevovém trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.