Sony obdaruje dětské nemocnice. Sociální kampaň vede s Wundermanem

České zastoupení značky Sony spouští s blížícími se Vánocemi charitativní kampaň. Obdaruje vybraná dětská oddělení nemocnic novými herními konzolemi PlayStation 4 a svoje fanoušky na Facebooku pak nechá vybrat, které herní tituly má ke konzolím přibalit. Hlavním komunikačním kanálem kampaně se tedy stane facebooková stránka PlayStation CZ/SK, kterou pro Sony spravuje pražská agentura Wunderman. Ta stojí i za nápadem obdarovat dětské nemocnice. (TZ)

Vánočním překvapením chceme udělat radost dětem, které Vánoce nemohou strávit doma se svými rodiči a blízkými. Věnováním nových konzolí PlayStation 4 a řadou her bychom jim chtěli sváteční dny strávené v nemocnici co možná nejvíce zpříjemnit,“ uvedl Petr Škaloud, PR & Marketing Manager pro značku PlayStation ze společnosti Sony Europe Limited.

Kampaň bude probíhat zejména na facebookém profilu PlayStationu a zapojit se do ní bude moct i více než čtyřicet tisíc fanoušků stránky. Ti mohou hlasovat, jakými hrami má PlayStation vybraná dětská oddělení nemocnic obdarovat. V další fázi kampaně společnost spustí na Facebooku soutěž, ve které novou konzoli PS4 pro změnu získá jeden z příznivců stránky.

„Spolupráce s fanouškovskou základnou PlayStationu je klíčová pro úspěch všech projektů, které se Sony děláme. A protože se blíží Vánoce, chtěli jsme této velmi aktivní komunitě nabídnout možnost pomoci i někomu druhému. Jsme hrdí, že můžeme být prostředníkem této pomoci,“ uvedl výkonný ředitel pražského Wundermanu Karel Duchek.

Pro pražský Wunderman, který spravuje facebook PlayStationu, nejde o první přesah mimo sociální sítě. Naposledy takto například úspěšně propagovali uspořádáním turnaje v kině začátek prodeje hry Uncharted 4, či motivováním fanoušků do vlastní video tvorby hledání superhráče. Ten pak vystupoval na propagačních materiálech PlayStationu 4.

Konzole a herní tituly předají zástupci společnosti PlayStation vybraným dětským oddělením nemocnic ještě před Štědrým dnem.