Nová prodejna Lidl v Brně-Kohoutovicích se otevírá 20. března. Na zákazníky čekají speciální akce a svým nákupem podpoří místní MŠ a ZŠ

V pondělí 20. března otevře Lidl v Brně-Kohoutovicích prodejnu nové generace a zvýší tak počet svých prodejen na celkových 234. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc podpoří místní mateřskou a základní školu. (TZ)

Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v příjemných prostorách, které využívají co nejvíce denního světla. Uvnitř prodejny je čeká například nová pekárna nebo rozšířené úseky čerstvých potravin, tedy ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků. Další zásadní novinkou pro zákazníky jsou toalety s prostorem pro přebalování dětí nebo nové pokladny s odkládacím prostorem i větší plochou za pokladnami, takže zákazníci budou mít větší pohodlí při ukládání svých nákupů.  “Úplnou novinkou je WIFI připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak  možnost zakoupení kávy s sebou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu.” doplnila novinky pro zákazníky mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

K parkování mohou zákazníci využít i parkovací místa v garážovém domě.

Zaměstnanci budou mít k dispozici moderní odpočinkové prostory. Oproti starším prodejnám přibyly i kanceláře a školicí místnost. „Naši zaměstnanci jsou pro nás velmi důležití.  Proto jsme se snažili jim co nejvíce vyjít vstříc a kromě optimalizace skladových ploch a tras při doplňování zboží jsme vybudovali i příjemné prostory určené k odpočinku,” dodala Holá.

Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin a zákazníci se mohou těšit na speciální akce určené pouze pro tuto brněnskou prodejnu.

První den otevření bude spojen také s podporou MŠ a ZŠ v ulici Chalabalova a ZŠ v ulici Pavlovská. Ty podpoří v pondělí všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč.  Společnost Lidl jim totiž daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den  částku 50 Kč. Darované finance budou využity na nákup herních a učebních pomůcek.  

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 233 prodejen. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelné tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika