Největší česká reprodukční klinika Repromeda po 17 letech změnila logo a celou vizuální prezentaci. Ve spolupráci se studiem Justmighty

Brno, 29. března 2017 – Klinika nabízející léčbu neplodnosti se přestěhovala do nových prostor v brněnském Biology Parku a stala se tak největší reprodukční klinikou v České republice. Začátek v nových prostorách spojila s kompletní změnou brandu a vizuální a online prezentace.  Logo získalo nové barvy, které souzní s čínskou filozofií Feng shui. Kromě moderních metod totiž využívají zdejší lékaři i prvky tradiční Čínské medicíny. Nové logo, web a další vizuální prezentaci vytvořilo brněnské grafické studio Justmighty. 

Chtěli jsme se vymezit od ostatních klinik podobného zaměření a ukázat, že i medicína a věda jde dělat s lidským přístupem a v příjemném prostředí. Díky spolupráci se studiem Justmighty se nám podařilo zpodobnit celou filozofii kliniky již v samotném logu a na webu, “ uvedla marketingová manažerka Repromedy Tereza Agáta Veselá.

Filozofie Feng Shui vychází z pěti elementů – vody, země, ohně, dřeva a vzduchu. Designéři využili škály barev a tvarů, které se přiřazují k jednotlivým živlům a vytvořili několik specifických barevných palet. „Každý element a jeho barvy jsme přiřadili k jednotlivým oddělením a službám, které klinika nabízí. Výzkumnou část například znázorňuje element kovu, IVF léčbu zase element země,“ uvedl grafický designér a jednatel studia Justmighty Tomáš Pohl.

S jednotlivými živly Repromeda pracuje v rámci celé kliniky. „Klienti si mohou vybrat, zda budou ošetřeni v ordinaci s označením Voda nebo Oheň. Všechny naše brožury i vizitky zaměstnanců jsou navržené podle barevné škály daného živlu, pod které spadá příslušné oddělení,“ přiblížila Veselá.  

Logu kliniky zůstal původní tvar znázorňující rodiče chovající dítě. Největší změnou prošla barevnost. „Klienti přichází do naší kliniky řešit poměrně složité zdravotní problémy a situace. Chtěli jsme, aby náš brand byl vytvořen z radostných barev a znázorňoval radost z úspěšné léčby a narozeného dítěte. To se myslím grafikům povedlo. Potvrzují to také pozitivní ohlasy od našich klientů,“ řekla Veselá.

Lidský přístup prochází všemi kampaněmi jak na sociálních sítích, webu, tak na dalších nosičích. „V reklamních i informačních materiálech nepoužíváme fotografie z fotobanky, ale snažíme se představovat skutečné klienty a děti, které se narodily díky péči Repromedy,“ dodal Pohl.