DPD ukončila službu sobotní doručení, Češi ji nevyužívali

Společnost DPD, přední přepravce v České republice i v Evropě, nebude od května nabízet doručení v sobotu. Během zkušebního provozu se nepodařilo dosáhnout předpokládaného počtu balíčků, a proto se DPD rozhodlo dále nepokračovat a více se zaměřit na rozvoj svých ostatních úspěšných služeb.

2017-02-15 16_51_11-Přepravní společnost - přeprava zboží a zásilek _ DPD CZ

Před uvedením služby na trh si firma nechala zpracovat průzkum, ze kterého vyplynulo, že 70 % respondentů má o sobotní doručení zájem. Reálně však v rámci této služby bylo přepraveno pouze 5 000 zásilek za osm měsíců. V aplikaci DPD Kurýr, kde má příjemce možnost volby a změny doručení, šlo o jeden z nejméně používaných požadavků hned po ranním doručení.

“Snažili jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc, protože jim dle našich průzkumů u nás sobotní doručení chybělo. Praxe však ukázala opak, a proto jsme tuto službu ke konci dubna ukončili,“ říká Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ. Podobně situaci se sobotním doručením zásilek vnímají i zákazníci DPD, kteří si tuto službu zajišťují vlastní dopravou. „Na potřeby a přání našich zákazníků budeme samozřejmě pružně reagovat i nadále. Jako jediní na trhu nabízíme od roku 2015 hodinový interval pro doručení, kdy zákazník nemusí zbytečně čekat, a už nyní chystáme nové služby a vylepšení,” doplňuje Malaník.

DPD se chce v tomto roce zaměřit na další inovace a na služby, které zákazníci využívají nejhojněji. V aplikaci DPD Kurýr bylo v minulém roce měsíčně provedeno v průměru více než 40 000 změn. Zákazníci nejčastěji měnili datum a čas doručení (v odpoledních hodinách), na druhém místě adresu a hned za ní si nechávali přesměrovat balíček na jedno z odběrných míst Pickup. Těmto jejich preferencím nasvědčuje i dosavadní trend v 2017.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě a třetí celosvětově. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 650 kurýry doručí každoročně kolem 16 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 28 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí více než 60 000 zaměstnanců doručuje denně až 4 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2016 vykázala tržby ve výši 23 miliard EUR.

 

Kontakt pro média:

Rubikon PR

Patricie Turková

Email: patricie.turkova@rubikonpr.cz

Telefon: +420 775 929 191

 

Před uvedením služby na trh si firma nechala zpracovat průzkum, ze kterého vyplynulo, že 70 % respondentů má o sobotní doručení zájem. Reálně však v rámci této služby bylo přepraveno pouze 5 000 zásilek za osm měsíců. V aplikaci DPD Kurýr, kde má příjemce možnost volby a změny doručení, šlo o jeden z nejméně používaných požadavků hned po ranním doručení.

 

“Snažili jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc, protože jim dle našich průzkumů u nás sobotní doručení chybělo. Praxe však ukázala opak, a proto jsme tuto službu ke konci dubna ukončili,“ říká Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ. Podobně situaci se sobotním doručením zásilek vnímají i zákazníci DPD, kteří si tuto službu zajišťují vlastní dopravou. „Na potřeby a přání našich zákazníků budeme samozřejmě pružně reagovat i nadále. Jako jediní na trhu nabízíme od roku 2015 hodinový interval pro doručení, kdy zákazník nemusí zbytečně čekat, a už nyní chystáme nové služby a vylepšení,” doplňuje Malaník.

 

DPD se chce v tomto roce zaměřit na další inovace a na služby, které zákazníci využívají nejhojněji. V aplikaci DPD Kurýr bylo v minulém roce měsíčně provedeno v průměru více než 40 000 změn. Zákazníci nejčastěji měnili datum a čas doručení (v odpoledních hodinách), na druhém místě adresu a hned za ní si nechávali přesměrovat balíček na jedno z odběrných míst Pickup. Těmto jejich preferencím nasvědčuje i dosavadní trend v 2017.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě a třetí celosvětově. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 650 kurýry doručí každoročně kolem 16 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 28 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí více než 60 000 zaměstnanců doručuje denně až 4 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2016 vykázala tržby ve výši 23 miliard EUR.

 

Kontakt pro média:

Rubikon PR

Patricie Turková

Email: patricie.turkova@rubikonpr.cz

Telefon: +420 775 929 191

Označeno tagem