Česká online cestovní kancelář Trip.market vstupuje na trh

Nová služba přináší vyšší komfort a širší možnosti pro firemní zákazníky

Praha, 16. května 2017 – V Česku vznikla nová online cestovní kancelář s unikátním mixem služeb, která dnes vstupuje na trh. Služba Trip.market Business pod vedením podnikatele Víta Rosberga cílí na firemní klientelu, jíž chce na jednom místě nabídnout služby dostupné běžně pouze samostatně. Nejsilnějším nástrojem nového e-commerce projektu je pokročilý program cestování pro firmy, v němž si mohou klienti Trip.market Business rezervovat nejvýhodnější letenky i ubytování v požadované destinaci.

„Našim cílem je poskytovat službu, která českým firmám zjednoduší zařizování cest do zahraničí. Klademe důraz na to, aby byl celý proces efektivní, přehledný a komfortní pro uživatele, kteří letenky a ubytování vybírají, stejně jako pro ty, kteří náklady schvalují. Využívání našich služeb je přitom výhodné nejen firmy, ale i pro její zaměstnance – ti od nás získají platební kartu VISA Premium s rozsáhlým cestovním pojištěním pokrývajícím i ztrátu osobních dokladů pro všechny členy výpravy nebo službu asistenta připraveného vyřešit jakýkoli problém na cestě nebo při vyhledávání,“ popisuje hlavní výhody služby Trip.market Business její zakladatel a ředitel Vit Rosberg.

Služba Trip.market Business nabízí firemním klientům plně individuální přístup do celého systému rezervací. Každý z uživatelů má možnost jednoduše a bez prostředníka nakupovat či rezervovat letenky a ubytování. Systém současně umožňuje spravovat několik úrovní autorizace rezervací včetně detailního reportování všech nákladů.

Automatická správa věrnostních programů

Uživatelský komfort služby Trip.market Business dále zvyšuje garance vyhledání náhradní letenky do pěti minut či propojení systému s kalendářem a nástroji na správu rozpočtů. Vývojový tým služby Trip.market Business již dokončil i plně automatizovaný systém pro správu všech stávajících loajalitních programů, které mají firmy zřízeny u jednotlivých aerolinek a hotelů. „Náš systém v zásadě přenáší celé letiště k firmám do kanceláře,“ shrnuje Vít Rosberg.

Služba Trip.market bude nadále pracovat na zvyšování uživatelského komfortu a rozšiřování nabízených služeb. Zájemci o využívání služeb Trip.marketu se mohou kdykoli obrátit na tým zákaznické péče na infolince +420 222 266 966, který jim zprostředkuje detailní prohlídku systému a ukázku všech jeho funkcionalit.

O službě Trip.market Business

Online cestovní kancelář Trip.market Business je stěžejní službou společnosti WEB SHOP FLY a.s. podnikatele Víta Rosberga. Vývoj ambiciózní služby byl zahájen na konci roku 2016 a komerčně spuštěn v květnu 2017. V současné době nabízí univerzální rozhraní pro firemní partnery, kteří si mohou na jednom místě zakoupit letenku i ubytování. Zákazníci z nefiremního sektoru si zatím mohou v rámci demo provozu rezervovat pouze letenku. Více informací lze najít na webu trip.market.