Mediální agentura Optimedia se přejmenovala na Blue 449

Mediální agentura Optimedia, spadající do komunikační skupiny Publicis One, se v červnu přejmenovala na Blue 449. Tato skutečnost se týká všech trhů, na kterých agentura působí, včetně České republiky.

Agentura Optimedia I Blue 449 vznikla v březnu 2016 jako open source značka skupiny Publicis One. Tehdy došlo ke sloučení značky Optimedia a vznikající agentury Blue 449.  Agentura Blue 449 je aktivní na všech klíčových trzích a do konce roku 2017 má v úmyslu založit další pobočky v zemích, jako je Singapur, Mexiko, Tchaj-wan či Bulharsko. Tím se zvýší její působení v regionech EMEA, APAC a Ameriky. V České republice pod agenturou Blue 449 zůstávají všichni současní klienti agentury Optimedia, mezi něž patří např. Nestlé, Sanofi, SCA, Baťa, Globus, Zaplo, Puma nebo Electrolux.

Blue 449 nám v České republice pomůže posunout a inovovat naše produkty, lépe analyzovat a plánovat obchodní aktivity našich klientů, abychom dostáli svému heslu, že neustále usilujeme o zlepšení našich služeb a pokračujeme v implementaci nových postupů a inovací v oblasti nejen mediálního plánování, ale i zpracování dat a kreativity,“ říká Dana Staňková, ředitelka pražské pobočky agentury Blue 449.

„Sloučením značek Blue 449 a Optimedia vznikne agentura, která respektuje naši globální filozofii open source. Příležitost uvádět na trh nové pracovní postupy a inovace a rozvíjet tak řešení v rámci open source filozofie je pro nás velmi motivující. Mám velkou radost z toho, že se nám velmi rychle daří zavádět značku Blue 449 po celém světě,“ říká Andras Vigh, global brand president agentury Blue 449.

O agentuře Blue 449

Open source mediální agentura Blue 449 (www.blue449.com) je součástí komunikační skupiny Publicis One. Její filozofie open source znamená, že dokáže zkombinovat to nejlepší z médií, dat a technologií, díky čemuž svým klientům nabídne flexibilní řešení šitá na míru jednotlivým značkám a službám. Významnou pomoc při tvorbě takovýchto řešení poskytuje Blue Collective – sdružení spolupracujících jedinců a organizací z celého světa, kteří společně dokážou do jednotlivých procesů přinášet další odborné znalosti a inspiraci. V čele celosvětové značky Blue 449 stojí Andras Vigh, global brand president. Agentura Blue 449 je

již nyní aktivní na více než čtrnácti trzích, má přes dvaadvacet kanceláří a i v roce 2017 se bude dále rozvíjet. V agentuře působí více než 1200 zaměstnanců.

O Publicis One

Publicis One je globální agenturní skupina působící v oblasti komunikací, která pod jednou střechou spojuje agenturní možnosti i odborné znalosti čerpané z jednotlivých divizí a značek v rámci Publicis Groupe. Skupina Publicis One reflektuje zájmy svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a integrace jednotlivých procesů a strategií, které se aktuálně projevují v marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, MediaVest | Spark, Blue 449), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Publicis One má více než 8000 zaměstnanců v 50 zemích a funguje v regionech Latinská Amerika, Evropa, Střední východ, Afrika a Asie.

Blue 449 ctí hlavní myšlenku a heslo Publicis Groupe „The Power of One“. Nikdy nevíme, odkud a z jak velkého uskupení přijde inspirace, ta ale může pohnout světem.