Skupina MOL hledá startupy nabízející inovativní řešení

 

  • Vybrané společnosti dostanou příležitost zapojit se do maloobchodní infrastruktury Skupiny MOL, aby si mohly ověřit v praxi svá inovativní řešení.
  • V souladu se svou Strategií 2030 využije Skupina MOL i externí potenciál, aby se stala zdrojem řešení mobility v regionu střední a východní Evropy.
  • Do programu se mohou přihlásit i startupy z České republiky.

 

Budapešť, 26. září 2017 – Skupina MOL zveřejnila výzvu k předkládání žádostí pro startupy s inovativními řešeními v oblasti mobility, věrnostního marketingu, maloobchodu, big data či v oblasti dodávek a distribuce. Tříměsíční program lokalizovaný v Budapešti organizuje ve spolupráci s agenturou Design Terminal. Program je zaměřený na startupy, jejichž řešení splňují jeden z cílů Strategie 2030 Skupiny MOL: stát se značkou první volby pro zákazníky na cestách.

Skupina MOL nabízí příležitost startupům, jejichž řešení se v současné době nacházejí v inkubační fázi. Iniciativa proběhne ve spolupráci s budapešťskou agenturou Design Terminal, která má v práci se startupy praktické zkušenosti a prokazatelné úspěchy.

Program, který bude spuštěn v lednu, potrvá tři měsíce a proběhne v Budapešti. Proces předkládání žádostí byl zahájený 22. září 2017 a je otevřen pro všechny startupy, jež jsou připraveny otestovat svá inovativní řešení (prototypy nebo minimálně realizovatelné produkty) v oblasti mobility, věrnostního marketingu, maloobchodu, big data a rovněž doručování balíků a distribučních systémů. Výběrový proces se bude skládat ze dvou fází – podání žádosti online, po němž bude následovat výběrový kemp, kde budou mít vybraní uchazeči možnost diskutovat a prezentovat svá řešení, představit své týmy a vize zástupcům Skupiny MOL a agentury Design Terminal.

Předpokládá se, že bude vybráno 4–5 startupů, jež dostanou příležitost pracovat přímo s vedoucí společností v regionu střední a východní Evropy a těžit tak z desetimilionové mezinárodní klientely a rozsáhlé maloobchodní sítě. Účastníci programu dostanou individuální podporu a odborné vedení od obchodních lídrů Skupiny MOL a široké základny mentorů agentury Design Terminal. Získají též výrobní a kancelářské prostory. Po skončení programu může Skupina MOL nabídnout úspěšným startupům jako potenciálním dodavatelům inovativních produktů a služeb dlouhodobé partnerství.

Skupina MOL je přesvědčená, že technologický pokrok a nové návyky spotřebitelů výrazně změnily celá průmyslová odvětví, zejména to, co jsme dosud považovali za maloobchodní prodej paliv. Strategie 2030 Skupiny MOL vychází z předpokladu, že je nutné přehodnotit stávající přístup, abychom si udrželi vedení v období po dosažení vrcholu poptávky po motorových palivech. Ve Skupině MOL vnímáme inovace jako jeden ze způsobů, jak lze reagovat na rychle se měnící potřeby spotřebitelů. Proto jsme se rozhodli využít komunitu startupů a hledat nápady, které posunou prožitek spotřebitele na další úroveň.

Žádosti je možné podat do 23. října 2017.


Více informací o programu najdete na stránce http://mol.designterminal.org/

Pokud se chcete dozvědět více o nové strategii Skupiny MOL, navštivte stránku: https://molgroup.info/strategy2030

O Skupině MOL

Skupina MOL je integrovaná, mezinárodní ropná a plynárenská společnost se sídlem v Budapešti, v Maďarsku. Aktivně působí ve více než 30 zemích, kde disponuje dynamickou mezinárodní pracovní silou 25 000 lidí a zkušenostmi a výsledky, které v odvětví získala za 100 let své historie. Průzkumné a výrobní aktivity MOL vycházejí z více než 75 let získávání zkušeností v oblasti uhlovodíků. V současné době se výrobní činnosti realizují v 8 zemích a aktiva sloužící k vyhledávání přírodních zdrojů jsou k dispozici ve 13 zemích. Skupina MOL provozuje čtyři rafinérie a dvě petrochemická zařízení v rámci integrovaného řízení dodavatelského řetězce v Maďarsku, na Slovensku a v Chorvatsku, a vlastní síť 2000 čerpacích stanic v 10 zemích střední a jihovýchodní Evropy.