ŠKODA AUTO představila na Frankfurt Motor Show unikátní virtuální realitu a nové vozy

Na světově proslulé auto show v německém Frankfurtu odhalila automobilka ŠKODA AUTO koncept elektrického automobilu VISION E a také svůj nový přírůstek z kategorie SUV – KAROQ. To vše se událo za pomoci agentury Fallon.

2017-07-11 09_56_00-WE ARE FALLON PRAGUE – An International Agency in the Heart Of Europe

ŠKODA ve spolupráci s agenturami Fallon a Adastra / PresentiGo umožnila návštěvníkům Frankfurt Motor Show zažít, jaké to je řídit auto budoucnosti – koncept elektrického modelu ŠKODA VISION E. To bylo umožněno díky využití nejnovějších technologií z oblasti virtuální reality – brýlí HTC Vive nebo rukavic Manus, díky kterým lze některé funkce auta ovládat s pomocí gest. Autentický zážitek byl zajištěn také díky pedálům, volantu a několika týdnům práce šikovných programátorů. Návštěvníci si mohli sednout do kokpitu vozu budoucnosti a díky sofistikované 3D animaci si vychutnali zážitek z jízdy.

“Máme velkou radost z toho, že můžeme představit koncept našeho elektrického vozu ŠKODA VISION E právě ve Frankfurtu. ŠKODA si zakládá na lidskosti a na tom, že nové technologie jí pomáhají spojovat se s lidmi a ukazovat jim, co mohou očekávat v blízké budoucnosti,” komentuje Thanh Vu Tran, Head of Global Communication Content and Strategy ve ŠKODA.

Společně s virtuální realitou Fallon vytvořil řadu dalších materiálů využitých při prezentaci značky ŠKODA AUTO – nachystal microsite, informační leták a emotivní video natočené ve spolupráci se světově proslulými umělci z Cirque Du Soleil.

ŠKODA AUTO také představila nejnovější přírůstek do svého portfolia v podobě modelu KAROQ.

KAROQ je menším bratrem populárního SUV KODIAQ, který byl představen v roce 2016. Ačkoli byl KAROQ odhalen teprve v září, veřejnost jej stihla už pozitivně přijmout. Dokládá to například počet objednávek, které registrují dealeři napříč Evropou.

Zde se česká automobilka opět ukázala jako ten, kdo na automobilovém trhu určuje trendy.

“Agentury Fallon a Etnetera pro ŠKODU přichystaly virtuální showroom, který využíval nejnovější zařízení pro virtuální realitu Google Daydream. Lidé si s jeho pomocí mohou poskládat svůj vlastní KAROQ. Je to první z aut, které můžete vidět v tomto virtuálním showroomu. Další modely budou následovat,” říká Zdeněk Mikeš, který je zodpovědný za Digital a CRM ve Fallon.

O Fallon Prague

Fallon začal jako agentura v Minneapolisu v roce 1981. V Praze otevřela kancelář v říjnu 2014 a nyní má kolem 50 zaměstnanců z 15 zemí, kteří pracují především na globálním účtu ŠKODA. Kanceláře má také v Londýně a Tokiu. Fallon Prague je plně integrovaná, tvořivě vedená agentura v srdci Evropy. Takže zatímco v Londýně jsou Britové a v Paříži Francouzi, Praha je skutečně evropská. Pokud chcete mluvit s Evropany, možná byste si měli promluvit nejdřív s námi.

 

Reklamy