DoDo rozváží zdravou výživu v rámci programu UGO Očista

Praha 24. října 2017: Startup DoDo navázal spolupráci se společností UGO, výrobcem čerstvých ovocných a zeleninových šťáv. DoDo kurýři doručují v rámci podzimního programu UGO Očista čerstvé šťávy zákazníkům v Praze.

UGO Očista je oblíbený devítidenní výživový program. Během něho si po tři dny zákazníci vyzvedávají speciálně připravené čerstvé šťávy v UGO Salaterii nebo Freshbaru. Ti, kteří nemají čas si dojít pro objednávku osobně, mohou využít služby DoDo. Kurýr jim každodenní dávku šťáv doveze domů nebo rovnou do kanceláře – přesně na přání zákazníka, jak se s DoDem na finálním místě doručení telefonicky domluví.

„Zákazníci možnost doručení šťáv vítají, dosud evidujeme stovky objednávek. Naši kurýři jsou vybaveni termoboxy a termotaškami, takže pro ně není přeprava čerstvých šťáv žádný problém. Zákazníci ušetří čas a dostanou objednané šťávy přímo domů nebo třeba na pracovní stůl,“ dodává Michal Menšík, CEO startupu DoDo.

O startupu DODO

DODO je vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba. V segmentu B2C slouží především top manažerům, produkčním, matkám na mateřské, ale také studentům nebo v České republice žijícím cizincům. Na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru je služba schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. To vše v řádech desítek minut či v případě složitějšího zadání několika hodin. Pro e-shopy a e-commerce služby v rámci B2B pak funguje jako vysoce kvalitní, spolehlivé a „feedback-friendly“ řešení poslední míle. V současné době působí DODO v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady asi 150 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá 50 automobilů.

O společnosti Inveo

Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Kromě vlastní e-shopové platformy nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování emailingů Mailytics a od roku 2017 také osobní asistenční službu iDODO.cz. Ve svém portfoliu spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.