Soutěž Fler.cz pomáhá tvůrcům v kariéře – výherce získá reklamní kampaň za 1 milion

Praha,  31. října 2017 – Dostaň se na kreativní výsluní je název soutěže, ve které virtuální tržiště Fler.cz ve spolupráci s časopisem Instinkt nabízí tvůrcům hand made možnost zviditelnit se. Výhrou je totiž pomoc profesionální reklamní agentury a reklamní kampaň na v online, tištěných médiích, v TV a na Fler.cz v hodnotě 1 milion Kč. Výhra tak jednoho soutěžícího posune k tomu, aby se tvorbě mohl věnovat profesionálně. Do soutěže se tvůrci mohou hlásit do konce listopadu na www.fler.cz/soutez-instinkt, o vítězi rozhodne hlasování čtenářů a poroty během ledna a února 2018.

„Na Fler.cz prodávají desetitisíce tvůrců a mnoho z nich s obrovským talentem. Cílem Fleru bylo od jeho založení pomoci těmto tvůrcům prosadit se a tvorbu prodávat. Soutěž je dalším krokem, jak jim v tom chceme pomoci. Chceme vlastně vytvořit další úspěšné příběhy lidí, kteří si i díky Fleru splnili svůj sen a stali se profesionálními designéry, návrháři nebo třeba šperkaři,“ vysvětluje Jiří Kubeš, zakladatel Fler.cz smysl soutěže.

Na soutěži Fler.cz spolupracuje s časopisem Instinkt a vydavatelstvím Empresa Media. Hlásit se může každý, kdo je registrovaným prodejcem Fler.cz na www.fler.cz/soutez-instinkt a porotu musí přesvědčit svou tvorbou, příběhem a motivací, aby mohl postoupit do finálového kola. Zde už bude rozhodovat z poloviny porota a z poloviny čtenáři časopisu Instinkt a návštěvníci Fler.cz. Výherce získá ceny v hodnotě více než 1 milion Kč – pomoc profesionální reklamní agentury s vybudováním/vylepšením značky, inzertní prostor v médiích Empresa media a na Fler.cz a k tomu od Alza.cz fotovybavení značky Nikon. Prostor pro svou prezentaci v časopisu Instinkt a na kanálech Fler.cz získávají automaticky také všichni finalisté soutěže.

O Fler.cz

Virtuální tržiště pro všechny, kteří se rádi kochají a obklopují originálními uměleckými výrobky – šperky, kabelkami, oblečením od talentovaných tvůrců nebo třeba maličkostmi do bytu. I tak by se dal charakterizovat portál Fler.cz, který byl spuštěn v únoru 2008 a od té doby dokázal přesvědčit desítky tisíc kreativních lidí, aby zde nabídli svůj talent a fantazii. Fler.cz je zkrátka ideální místo pro každého, kdo si chce udělat radost a těší ho pocit, že nikdo jiný nebude mít tu samou věc.Fler je centrem uměleckého internetového dění v s návštěvností kolem 100.000 návštěvníků denně a obratem přes 250 miliónů korun ročně. Za dobu existence Fleru bylo prodáno 9 milionů výrobků, uměleckých děl, módy a designu.

Byla by však chyba redukovat Fler na místo sloužící čistě k nákupu a prodeji originálů. Na Fleru najdou uživatelé mimo komfortních prodejních funkcí také komunitní prostředí s rozvinutými službami sociální sítí (diskuse, kluby, kreativní televizi, systém oblíbenců apod.).