Deset tipů pro úspěšnou e-mailingovou kampaň před Vánocemi podle Mailkitu

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, nachystala přehled deseti pravidel, za pomoci kterých dokážou marketéři v předvánoční době plně využít potenciál e-mailových kampaní.

x-INFOGRAFIKA_MAILKIT_VANOCE_2017.jpg

  1. Dbejte na velikost e-mailu, umírněné používání obrázků a vyšší poměr textu. Celoobrázkové e-maily jsou nejen penalizovány, ale pro příjemce jsou také obtížně čitelné. Nezapomínejte na to, že většina světových poskytovatelů e-mailových schránek, včetně českého Seznam.cz, pouze obrazové e-mailové kampaně penalizuje.
  2. Ověřte si, že je možné číst e-maily na mobilních zařízeních a zejména telefonech. Až desítky procent příjemců budou zprávy procházet na těchto zařízeních. Pamatujte na to, že nezobrazený e-mail neprodává.
  3. Rozesílání e-mailů musí být správně načasované. Vybírejte si časy rozesílání na základě testování a sledování úspěšnosti. Neposílejte e-maily ve stejný moment jako váš konkurent.
  4. Aktivně a poctivě personalizujte. Může vám to přinést větší míru otevření i vyšší míru konverze. Vyvarujte se nabízení něčeho, co už zákazník má. Ukažte mu, jaké další produkty si může přikoupit.
  5. Pečlivě a často čistěte databáze. Mrtvé schránky, neexistující adresy ani  zákazníci s nízkým engagementem do e-mailingu rozesílaného v tak důležitém období nepatří.
  6. Velmi důsledně odhlašujte ty, kteří si nepřejí informace dostávat. Hlídejte frekvenci oslovení, aby se příjemci necítili obtěžováni a vaše e-maily nezačaly hromadně padat do spamových košů. Ještě horší by bylo, kdyby si příjemci začali stěžovat úřadům nebo veřejně.
  7. V hektickém předvánočním období nerozesílejte něco, o čem si myslíte, “že je to strašně vtipné”. Když už od vás má něco zákazník dostat, mělo by to být něco, co mu pomůže.
  8. Více než kdy jindy kontrolujte odkazy, ceny v e-mailu i na e-shopu, úplnost a pravdivost informací a dostupnost zboží. Není nic horšího než zklamat někoho tím, že si nabízenou věc nemůže koupit.
  9. Nezapomeňte připravit zákaznickou linku a aktualizovat stránky e-shopů. Rozesláním e-mailu to totiž jenom začíná. Informace z e-mailingu přeneste také na sociální sítě.
  10. Nezapomeňte na varování typu “Do vyprodání zásob”, i když vám, coby provozovateli e-shopu, se mohou zdát na první pohled platná a samozřejmá.

INFOGRAFIKA_MAILKIT_VANOCE_2017.jpg

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Lékárna.cz, A3 sport, mediální dům Mafra nebo společnosti Baťa a Pet Center a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.

 

Kontakt pro média

Jan Novosad

Rubikon PR

tel: +420 606 057 539

email: jan.novosad@rubikonpr.cz

 

Reklamy