METRO Group & Techstars vybírají inovátory pro vícekanálový prodej

Na základě loňského úspěšného ročníku se i letos mohou start-upy z České republiky přihlásit do projektu METRO Retail Accelerator ve spolupráci s Techstars. Deset nejlepších získá příležitost zapojit se do tříměsíčního akceleračního programu v Berlíně. Skupině start-upů se bude věnovat více než 100 mentorů z celého světa. Společně zpracují byznys modely a otestují technická řešení, navíc mohou získat investici až 120 000 euro. Start-upy se mohou přihlásit až do 2. února 2018 na stránce www.metroaccelerator.com.

METRO Retail Accelerator, program inovací pro maloobchodní digitální řešení organizovaný společnostmi METRO a Real ve spolupráci s Techstars, pokračuje a české start-upy do něho mohou i letos přihlásit své inovační projekty. Registrace je možná až do 2. února 2018. Druhé kolo Retail Acceleratoru začne v Berlíně 21. dubna 2018. Start-upy nabízející řešení pro nezávislé maloobchodníky, kteří jsou důležitým zákaznickým segmentem METRO Cash & Carry, získají příležitost se dál rozvíjet během intenzivního tříměsíčního programu. V polovině července pak v rámci dvou dnů odprezentují svá řešení profesionálním investorům v Londýně a Mnichově.

„Těšíme se na start-upy připravené postavit se největším výzvám, jimž čelí evropský retail. Uvítáme přelomová řešení pro všechny oblasti,“ řekl Jag Singh, který nedávno převzal pozici generálního ředitele Retail Acceleratoru. Jag Singh je zkušeným podnikatelem, jako investor vstoupil do 70 technologických start-upů po celém světě. „Jsem vždycky nadšený, když mohu pomoci zakladatelům s rozvojem jejich firem, předat jim své znalosti a povzbudit je svými zkušenostmi. Už úplně cítím, jak Accelerator v Berlíně žije, v místě zaslíbeném všem start-upům,“ doplnil Singh. Že je Berlín tím pravým domovem pro Accelerator a metropolí německých start-upů, potvrzuje i rozhodnutí trojice start-upů z loňského kola – Sensefinity z Portugalska, IamBot z Polska a JustSnap z Turecka – přesunout svá sídla právě sem.

Všechny start-upy z prvního kola programu, který skončil 5. září 2017, zaznamenaly dramatický růst. „Sensei, start-up vyvíjející retailová hodnocení a analýzy na základě videozáznamu pohybu po ploše získal potřebný základní kapitál,“ říká Andreas Wuerfel, ředitel pro Komunitu globálních inovací ve společnosti METRO a doplňuje: „JustSnap, komplexní řešení pro FMCG značky zaměřující se na řízení jejich kampaní, se spojil s P&G. Díky této platformě společně řídí multibrandovou kampaň. Start-upům Oriient a KptnCook běží pilotní projekty v Německu. Oriient spolupracuje s METRO Cash & Carry a KptnCook s Realem.“

21. dubna začnou vybrané start-upy pracovat v Berlíně. Během tří měsíců budou spolupracovat s více než 100 mentory z celého světa, aby vyladily své obchodní modely a hledaly, jak posílit celý ekosystém retailu.

V rámci METRO Accelerator ve spolupráci Techstars pomáhají METRO a Techstars ve dvou programech start-upům celého světa rozvíjet jejich digitální řešení. První z programů se zaměřuje na řešení pro hotely, restaurace a catering, druhý podporuje maloobchod. V rámci tříměsíčního programu, který proběhne v Berlíně, budou deseti vybraným začínajícím firmám pomáhat zkušení mentoři a experti. Společně se zaměří na rozvoj jejich podnikání s ohledem na zákazníky i investory. METRO Accelerator powered by Techstars vznikl v roce 2015 a od té doby nabízí svůj unikátní podpůrný program. Více informací naleznete na www.metroaccelerator.com

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150.000 lidí. Ve finančním roce 2015/16 dosáhlo METRO obratu ve výši 37 mld. EUR.   Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO/MAKRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ nastavuje METRO standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

Techstars je globální ekosystém, který pomáhá podnikatelům uvádět na trh nové technologie bez ohledu na to, kde žijí. S desítkami akceleračních programů, které řídí zkušení mentoři, a tisícovkami start-upů po celém světě podporuje Techstars ty nejnadějnější podnikatele na jejich cestě od počáteční myšlenky až k IPO. Techstars nabízí přístup k tisícům lídrů rozličných komunit, zakladatelům, mentorům a firemním partnerům, což zrychluje vývoj inovací, a dává možnost zapojit se do programu Do More Faster™. Techstars podporuje podnikatele na každém kroku jejich cesty – od počátečního nápadu, přes prvotní investici až k M&A a IPO. Více informací najdete na www.techstars.com.

***

METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) patří mezi přední hráče v segmentu velkoobchodu a distribuce potravin. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real a dalších společností je METRO GROUP W&FS Co. zastoupena ve 35 zemích a zaměstnává celosvětově více než 150 000 lidí. V roce 2015/16 METRO GROUP W&FS Co. dosáhla obratu 37 miliard EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků a to na regionální i mezinárodní úrovni.

METRO/MAKRO Cash & Carry je součástí skupiny METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company.  METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů.

 

Reklamy