COOP slaví 100 let našeho státu novou TV reklamou i sběratelskou edicí

COOP (Spotřební družstva České republiky) je český řetězec, který v roce 2017 oslavil 170 let od založení prvního moderního družstva. Jedná se o nejstaršího, trvale působícího prodejce potravin na našem území. A protože v roce 2018 budeme slavit 100 let od vzniku Československé republiky, nový TV spot má ukázat, že COOP naši republiku provází od samého počátku.

Jsme hrdi na to, že jsme součástí této bohaté historie. Za sto let od vzniku Československa se událo mnohé, a my byli u toho. V našem TV spotu jsme chtěli připomenout mnoho výjimečných profesí, ve kterých my Češi dokážeme vynikat a na co můžeme být náležitě pyšní,“ říká k novému TV spotu Andrea Mouralová z marketingu společnosti COOP.

Image reklama poběží na TV programech skupiny NOVA od ledna a následně v průběhu celého roku. Spot navrhla a vyrobila agentura SEN, která se společností COOP spolupracuje již druhým rokem.

Sběratelská edice

V duchu oslav vzniku Československa jsme také připravili velkou sběratelskou akci jak pro děti, tak pro rodiče i prarodiče. Jedná se o interaktivní, magnetickou knihu „První republika“, do které si naši zákazníci mohou nasbírat ucelenou kolekci 10 největších hor a „coopců“.

Magnetky v papírovém sáčku získá zákazník na pokladně vždy za nákup nad 299,- Kč a následně při zakoupení tzv. „žolíkové položky“. Tak jako budou oslavy vzniku Československé republiky probíhat během celého příštího roku, tak i COOP plánuje dvě kola této velké sběratelské akce.

První kolo odstartuje již 3. ledna 2018 a bude trvat do půlky března nebo do vydání zásob. Druhé kolo pak odstartuje v září, kdy bude možné kolekci magnetek doplnit o hrady a zámky. Kolekci nebude možné objednat nebo koupit jinde. „Máme radost, že naše sběratelská akce bude plnit i interaktivní, naučnou roli a věříme, že se bude těšit oblibě u našich zákazníků stejně jako naše předešlé spotřebitelské akce,“ doplňuje Andrea Mouralová.