Příběh z Jarmarku OnaDnes z jara 2017 dostává konkrétní podobu. Peníze pro ochrnutého Aleše a jeho rodinu se mění v nové bydlení

Náhlá mozková příhoda upoutala třicetiletého Aleše Městeckého na lůžko a změnila život i jeho ženě a třem dcerám. Na jaře se díky mediální skupině MAFRA, našim čtenářům, návštěvníkům tradičního Jarmarku OnaDnes.cz, Nadaci AGROFERT a Nadaci Terezy Maxové dětem podařilo pro rodinu vybrat téměř dva miliony korun na bezbariérové bydlení. A jejich nový domov už v současnosti dostává konkrétní podobu.

Silný příběh pana Aleše totiž motivoval brněnskou stavební firmu Avanta Systeme, která se stavby ujala. A to i přesto, že ani rekordní částka, kterou se podařilo na jaře shromáždit, na nový dům stále nestačí.

Stavět se začalo v polovině listopadu a ruku k dílu přiložila také sama paní Městecká.  Montovaná dřevostavba typu bungalov bude uzpůsobena s ohledem na imobilitu pana Aleše – veškerý pohyb po domě bude bezbariérový. Zvenku kompletně hotová stavba by podle slov architekta stavební firmy měla stát do února a rodina doufá, že do léta příštího roku už by mohla bydlet v novém.

Jak pokračuje příběh pana Aleše a jeho rodiny si můžete přečíst zde: https://ona.idnes.cz/ales-a-katerina-mestecti-stavba-montovaneho-domu-f6w-/spolecnost.aspx?c=A171116_121523_spolecnost_jup


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, onlinem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.