Novým ředitelem pro hospody a restaurace v Plzeňském Prazdroji je Jan Krafka

Praha, 16. ledna 2018 – Novým ředitelem Plzeňského Prazdroje pro oblast hospod a restaurací se od začátku letošního roku stal Jan Krafka. Na novou pozici nastupuje s desetiletou zkušeností práce v největší tuzemské pivovarnické skupině.

V nové pozici Jan Krafka naváže na práci úspěšného vrcholového manažera Tomáše Mráze, který v loňském roce postoupil na post obchodního ředitele celého Plzeňského Prazdroje. Jan Krafka se chce zaměřit na podporu prodeje prémiových piv, která jsou u návštěvníků restaurací stále populárnější a na další rozvoj jedinečné české pivní kultury.

„V Plzeňském Prazdroji se dlouhodobě staráme o to, aby majitelé hospod a restaurací měli co nejlepší servis a pomáháme jim v mnoha oblastech, od vybavení až po poradenství. Těší mě, že jsme díky tomu mezi nimi dlouhodobě nejlépe vnímaným dodavatelem. Naše úsilí v této oblasti chci nadále posilovat, aby z něj měly prospěch jak hospody a restaurace, tak zejména jejich návštěvníci,“ říká Jan Krafka.

V oblasti obchodu se Jan Krafka pohybuje od roku 2011 a hned od počátku se věnoval oblasti hospod a restaurací. V posledních dvou letech pak působil jako manažer pro celý západní region České republiky. Kariéru zahájil v ekonomickém odboru a postupně se vypracoval až do pozice regionálního finančního managera. Do Plzeňského Prazdroje nastoupil Jan Krafka záhy po absolvování ekonomické fakulty Západočeské univerzity. Kromě Západočeské univerzity studoval ještě ekonomiku na univerzitě ve francouzském Montpellier.

 

Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem necelých 11 milionů hektolitrů v kalendářním roce 2016 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. Letos navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.

 

Reklamy