Šéfkou obchodu Clever Monitoru se stala Lucie Zadák Pěnkavová. Přichází ze Seznamu

Na pozici obchodní ředitelky Clever Monitoru nastoupila po dvanáctiletém působení ve firmě Seznam Lucie Zadák Pěnkavová (34). V internetové firmě bude zodpovědná za český a slovenský trh.

Do Clever Monitoru přišla v lednu nová posila ze Seznamu. Novou šéfkou obchodu pro český a slovenský trh se stala Lucie Zadák Pěnkavová. V roli obchodní ředitelky pro Českou a Slovenskou republiku bude Lucie zodpovědná za péči o současné korporátní klienty a za akvizici nových zákazníků.

“Lucie je nejen zkušeným odborníkem z oboru, ale navíc i skvělým a energickým motivátorem se zájmem o moderní technologie. Její pracovní úspěchy na Seznamu jsou toho jasným důkazem,” uvedl ke jmenování Lukáš Hakoš, ředitel inovací a zakladatel internetové platformy Clever Monitor.

Pěnkavová na Seznamu začínala jako asistentka obchodního oddělení a během 12 let se postupně vypracovala až na regionální manažerku firmy pro VIP klientelu. Na této pozici vedla 15členný tým a byla zodpovědná za plnění prodejního plánu v řádu několika stovek milionů korun ročně.

Lucie Zadák Pěnkavová vystudovala na PB – Vyšší odborné škole a Střední škole managementu v Praze obor Aplikace výpočetní techniky se zaměřením na ekonomii. Ve svém volném čase ráda cestuje, hraje golf a věnuje se svému pětiletému synovi Maximiliánovi.

Podle Lukáše Hakoše firma za poslední rok meziročně ztrojnásobila investice do lidských zdrojů a v druhém kvartálu letošního roku se tak tým klíčových pracovníků Clever Monitoru rozroste na více než čtyřicet.

Původně startupová firma Clever Monitor navíc nedávno otevřela zahraniční pobočky například v Berlíně, New Yorku či Dubaji a jen za poslední rok více než zdvojnásobila počet svých klientů na českém a slovenském trhu.

O Clever Monitoru

Stejnojmenný produkt společnosti „Clever Monitor“ je nejkomplexnějším nástrojem přímého marketingu s vlastní umělou inteligencí (Artificial Intelligence), který se sám učí a umí se plně přizpůsobit firemní infrastruktuře. Propracovaný analytický modul dokáže přesně rozpoznat chování uživatelů a z více než 700 datových položek optimalizovat nastavení dalších kampaní pro jejich větší dosah. Mezi globální klienty Clever Monitoru patří BMW AG, NASA, Walt Disney, MINI a další. Českými uživateli systému jsou například ČEZ, České dráhy, AC Sparta Praha, Faktoring České spořitelny, MZV ČR, pražský Magistrát a české ambasády v zahraničí.

Česká společnost Clever Monitor se v roce 2016 zařadila mezi pět celosvětových ESP (Email Service Provider) partnerů společnosti Google. Předchůdce společnosti Clever Monitor založil pod názvem Gemilot ve svých 24 letech český student Lukáš Hakoš (30), který ve společnosti v současnosti působí v pozici ředitele inovací (CTO). Nadaný Lukáš například již ve svých devíti letech blízce spolupracoval s Billem Gatesem nebo vyvinul řadu programů, které si získaly statisíce uživatelů po celém světě. V současné době Clever Monitor expanduje na zahraniční trhy, například do Německa, Spojených států amerických nebo Spojených arabských emirátů.

Reklamy