mBank spouští novou reklamní kampaň. Hlavním hrdinou je hvězda z talentové soutěže, trapnokouzelník Richard Nedvěd.

Praha 23. ledna 2018 – Přední digitální banka mBank koncem ledna spouští novou reklamní kampaň. Je zaměřená na mobilní aplikaci mBank 3.0, díky které mají klienti mBank jako jedni z prvních možnost realizovat mobilní platby pomocí Android Pay. Hlavní tváří nové kampaně se stal známý „trapnokouzelník“ Richard Nedvěd z populární talentové show.

Kampaň se sestává ze šesti spotů, jejichž hlavním motivem je jednoduchost, respektive jednoduché řešení v oblasti osobních financí. Spoty se od konce ledna začnou objevovat v televizi, online a na pobočkách mBank. Představují hlavní užitečné funkce zcela nové aplikace mBank, kterou banka pro své klienty připravila u příležitosti jejích 10. narozenin. Oproti té staré má řadu nových funkcí
a vychytávek, které v jednotlivých reklamách představuje „trapnokouzelník“ Richard Nedvěd. Zatímco on se snaží neustále vymýšlet triky, jak si v běžném životě udržet přehled ve financích, jeho partnerka mu ukazuje jednoduché řešení symbolizující právě aplikaci mBank. Je ztělesněním člověka, pro kterého je důležité, aby měl svou banku vždy na blízku a dokázal vyřešit to, co potřebuje, kdy chce
a kde chce. Tím kampaň předává klíčové sdělení „mBank máte vždy jednoduše při sobě“.

Kreativa pochází z dílny reklamní agentury Havas Worldwide Prague. Mediální plánování měla na starosti Starcom MediaVest Group. O produkci se postarala společnost Soft Pillow v čele s režisérem Janem Chramostou. „Jan natočil několik mezinárodně oceňovaných krátkých filmů. Se svou kreativní skupinou
se specializuje na natáčení videoklipů, televizních reklam a internetových relací.
„V USA získal minulý rok cenu za nejlepší režii v mezinárodní soutěži 48 Hour Film Project, jejíž národní kolo česká pobočka mBank podpořila partnerstvím.“,“ přiblížila ředitelka marketingu mBank pro Českou republiku a Slovensko, Tereza Froňková.

Nová aplikace, díky které mohou klienti ovládat své peníze doslova na každém kroku, má kromě ještě intuitivnějšího a ergonomičtějšího designu i praktické funkce jako „moje výdaje“, které ukazují, kolik utrácíte ve srovnání s předchozími měsíci, či bezpečné přihlášení otiskem prstu pro systém Android a pro iOS dokonce Face ID. Reklamní kampaň přiblíží i další funkcionality jako Android Pay, rychlé
a jednoduché zřízení půjčky, hledání nejbližšího bankomatu, fulltextové vyhledávání či platbu na mobilní číslo.

„Je skvělé, když děláte reklamu na něco, co je bez diskuze dobré. Mobilní apka mBank funguje skvěle a zákazníkům ušetří spoustu času. Díky tomu jsem se mohl plně soustředit na rozvíjení komických situací mezi dvojicí kouzelníka Richarda
a jeho partnerky Veroniky. Spolu s copywriterem Havasu Zdenkem Buchtelou jsme mnohokrát přepsali scénáře, dokud jsme si nebyli jisti, že jsou opravdu vtipné a že v nich herci dostanou prostor předvést svůj osobitý humor,“ dodal režisér spotů Jan Chramosta.

mBank souběžně s kampaní spouští i akviziční promo akci. Pro klienty, kteří přejdou k mBank a začnou aktivně využívat účet mKonto, si banka připravila odměnu
ve výši 500 Kč přímo na účet.

O mBank:

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a během deseti let se pro její služby rozhodlo již více než 630 000 klientů. V roce 2017 mBank získala 7 ocenění v soutěži Zlatá koruna, přičemž si odnesla také vítězství pro mKonto a mKonto Business v obou hlavních kategoriích, v Ceně veřejnosti a v Ceně podnikatelů. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

Reklamy