Vrcholové vedení O2 má dva nové členy. Od února povedou divize obchodu a technologií.

  • Richard Siebenstich se stává od února ředitelem Komerční divize
  • Jan Hruška bude řídit nově vzniklou Technologickou divizi

Komerční divizi společnosti O2 od února povede dosavadní ředitel pro marketingovou komunikaci, online a prodejní kanály Richard Siebenstich. Na této pozici nahrazuje Jindřicha Fremutha, který je od ledna generálním ředitelem O2. Do Komerční divize spadají veškeré distribuční kanály, marketingová komunikace a online, segmentový marketing a řízení vztahů s rezidentními i firemními zákazníky.

Pod vedením Jana Hrušky vzniká nová divize Technology, do níž spadá kompletní provoz IT a sítí, technologická podpora zákazníků a nově také fixní i mobilní produktový vývoj.

Richard vystudoval obor Finance na Ekonomické univerzitě v Bratislavě. V letech 2003 až 2012 působil na manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola HBC. V roce 2012 nastoupil do společnosti O2 jako ředitel pro značkové prodejny. Od roku 2013 řídil všechny prodejní kanály, loni v lednu do jeho kompetence přešla také marketingová komunikace a online.

Jan ve společnosti O2 působí od roku 2004, poslední dva roky byl marketingovým ředitelem pro fixní produkty a ICT. Předtím působil například jako ředitel pro distribuční strategii, plánování a reporting nebo jako manažer e-shopu. Před nástupem do O2 pracoval v letech 1997 – 2006 jako konzultant ve společnosti Anima Praha. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu na Univerzitě Karlově.