Galerie Teplice mění díky mobilním lokalizačním službám zážitky z nakupování

Společnosti ePurse a Aruba vytvářejí první mobilní lokalizační službu, která maloobchodníkům v České republice nabídne podrobné informace o jejich zákaznících

Praha, 31. ledna 2018 –  Po úspěšném zkušebním provozu si budou moci návštěvníci teplického obchodního centra Galerie Teplice užít personalizovaný zážitek z nakupování. V obchodním centru, kterým denně projdou tisíce návštěvníků, je možné využít novou mobilní aplikaci pro poskytování speciálních nabídek, vytvořit mobilní lokalizační službu a používat další sociální média.

Nové řešení funguje na technologii od společnosti Aruba, Hewlett Packard Enterprise Company. Na jejím vývoji se podíleli také specialisté z oblasti lokalizačních technologií společnosti ePurse. Nákupní centrum se rozhodlo využít tuto platformu, jež kombinuje lokalizační služby s Wi-Fi. Technologické řešení se skládá ze 450 BLE beaconů, 100 Wi-Fi přístupových bodů a nového analytického softwaru. Jedná se o vůbec první řešení svého druhu v České republice.

Již nyní někteří maloobchodníci jako například dm drogerie markt využili tuto novou technologickou platformu, aby do své prodejny přilákali zákazníky díky vhodně načasovaným a personalizovaným nabídkám. Infrastruktura společnosti Aruba je dostupná pro prodejce jako součást řešení, které je poskytováno společností ePurse. Ti budou moci pomocí této aplikace nejen vytvářet, ale i realizovat marketingové a propagační kampaně.   

„Využití mobilních lokalizačních služeb nám umožní lépe motivovat zákazníky, aby do naší prodejny zavítali, i když jenom prochází kolem. Budeme na ně cílit podle našich aktuálních marketingových kampaní, díky čemuž budeme moci jít s nabídkami ještě dál. Vidíme v této platformě velký potenciál a očekávaným výsledkem je větší loajalita zákazníků,” řekl Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt Česká republika.  

Návštěvníci tohoto nákupního centra tak budou dostávat relevantní nabídky podle své aktuální polohy.

Platforma přináší návštěvníkům obchodního centra nové nákupní zážitky a maloobchodníkům poskytuje nový způsob porozumění svým zákazníkům. Anonymizovaný sběr dat probíhá pomocí aplikace a systému Aruba Analytics and Location Engine (ALE). Analytický software vyvinutý společností ePurse byl plně integrován do rozhraní Aruba ALE, aby bylo možné nejen vizualizovat data, ale také poskytnout prodejcům informace o tom, kde a kdy se zákazníci pohybují a jak dlouho se zdrží na jednom místě. Tyto informace pak mohou být využity pro vytvoření úplně nových služeb a zlepšení nákupní zkušenosti zákazníků.

Spolupráce je prvním společným a dlouhodobým projektem společností ePurse a Aruba, při kterém byla využita kompletní produktová řada společnosti Aruba, včetně Wi-Fi přístupových bodů, beaconů s mobile engagement platformou Meridian, Aruba Analytics and Location Engine pro zjištění lokalizačních dat, AirWave pro správu sítí, ClearPass Policy Manager s přístupem pro hosty, systém 7205 Mobility Controller jako centrální řídící prvek bezdrátové sítě.   

„Chtěli jsme vytvořit nezapomenutelný nákupní zážitek pro naše návštěvníky. V době, kdy tradiční obchody musí hledat způsob, jak zůstat konkurenceschopnými, nám toto řešení nabízí zcela nový přístup, jak se přiblížit našim zákazníkům a nabídnout jim služby, které opravdu chtějí,” řekl Jan Růžička, ředitel Galerie Teplice.  

Upřednostnění push notifikací

Přestože kamenné obchody dosahují stále v České republice dobrých výsledků, jsou ohroženy nabídkou elektronických obchodů. Zefektivněním online a offline nákupních zkušeností se snaží všechny články obchodního centra, ať již na úrovni managementu tak samotných prodejců, získat větší kontakt se svými zákazníky, zvýšit jejich zapojení a loajalitu.

Výzvy a informace (push notifikace) rozesílané prostřednictvím aplikace obchodního centra jsou jedním z nejdůležitějších a nejhodnotnějších prvků nové platformy. Technologie Aruba Meridian umožňuje, aby tyto push notifikace rozšířily výhodné propagační akce daného obchodu i k návštěvníkům, kteří kolem tohoto obchodu jenom prochází. Také je možné zákazníky včas informovat například o blížícím se konci otevírací doby obchodu či o dopravním spojení.

„Těší nás, že můžeme spolupracovat s obchodním centrem Galerie Teplice na tomto transformačním projektu. Dnešní spotřebitelé považují mobilní konektivitu za standard a my jsme rádi, že jim můžeme konečně nabídnout komplexní integrované služby využívající právě tyto technologie,“ řekl Pavel Vrtiška, Chief Data Officer společnosti ePurse.

Nová éra maloobchodu

Propojení technologického systému Aruba Analytics and Location Engine (ALE) a datové vizualizace ePurse poskytuje prodejcům a nákupnímu centru řešení, díky němuž budou moci lépe porozumět nákupnímu chování svých zákazníků. Prodejci budou moci přizpůsobit svou nabídku podle chování svých zákazníků, jejich potřebám a budou schopni podchytit i jejich jednotlivé zájmy a pohyb v rámci centra.

„Mobilní engagement je novým milníkem v maloobchodu. Jakákoliv společnost, která hledá nové způsoby interakce a lepší pochopení svých zákazníků, bude z tohoto nástroje profitovat. Platforma, kterou využívá Galerie Teplice, nabízí jedinečnou a zajímavou zkušenost, díky níž se zákazníci budou vracet,” řekl Lubomír Galatík, regionální manažer společnosti Aruba, Hewlett Packard Enterprise Company.

O společnosti Aruba, Hewlett Packard Enterprise Company

Společnost Aruba, Hewlett Packard Enterprise Company je celosvětově předním poskytovatelem síťových řešení nové generace pro podniky všech velikostí. Aruba dodává IT řešení, která plně reflektují nejnáročnější požadavky generace mobilních uživatelů spoléhajících se na cloudová řešení pro byznys i pro osobní účely.

Pro více informací navštivte web http://www.arubanetworks.com. Pro aktuální informace sledujte společnost Aruba na Twitteru a Facebooku, a pro nejnovější technické dotazy týkající se mobility a Aruba produktů se podívejte na Airheads fórum na adrese http://community.arubanetworks.com.

O společnosti ePurse Group

ePurse Group pomáhá propojovat digitální a fyzický svět retailu přes unikátní platformu pro sběr dat, jejich následnou analytiku a vizualizaci, komunikaci se zákazníky a budování i udržování zákaznické loajality v návaznosti na inovativní platební řešení.

 

Reklamy