Čtenáři iDNES.cz rozdají ceny televizním seriálům, filmům a zábavným pořadům

Na portálu iDNES.cz už za pár dní startuje třetí ročník televizních cen. Čtenáři vyberou nejlepší český seriál, zábavný pořad, reality show, televizní film či pohádku a zahraniční seriál, které v roce 2017 viděli na obrazovkách. Hlasovat v pěti kategoriích mohou postupně od pondělí 5. února do půlnoci 12. února 2018.

Letošní ročník přináší jednu novinku, šanci nominovat svá želízka v ohni dostaly i celoplošné televizní stanice. Výsledky budou známy v úterý 13. února a jejich vyhlášení završí udělení redakční ceny pro televizní osobnost roku.

„Předpokládám, že letos bude hlasování ještě zajímavější než v minulých letech. V českých novinkách totiž sama nevidím jednoznačného favorita a mezi zahraničními premiérami se zase ukáže, nakolik se k nim naši diváci  už dovedou dostat i mimo tradiční obrazovku,“ říká Mirka Spáčilová, filmová kritička a vedoucí kulturní rubriky iDNES.cz a Mladé fronty DNES.

V předchozích ročnících cenu pro osobnost z jejích rukou převzali moderátor Leoš Mareš (Bojovník roku 2015) a herec Jan Cina (Dříč roku 2016). Držitele ocenění pro televizní osobnost roku 2017 vyzpovídáme v kulturním magazínu Za scénou na iDNES.tv.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.