Premium Fashion Brands si pro rozesílání newsletterů vybral Clever Monitor

Největší česko-slovenský řetězec s dostupnou luxusní módou Premium Fashion Brands si pro rozesílání newsletterů vybral českou internetovou platformu Clever Monitor. Přechodem na novou technologickou platformu od Clever Monitoru tak řetězec ztrojnásobil míru otevření a prokliku svých e-mailových kampaní.

Přímou a personalizovanou komunikaci s členy zákaznického programu Premium Fashion Brands zajišťuje nově česká internetová platforma Clever Monitor. Cílem spolupráce s módním řetězcem není pouze zajištění přednostních informací o nových kolekcích, mimořádných nabídkách a eventech, ale především zajištění vysoké míry doručitelnosti obsahu do schránky odběratele, dále bezchybné zobrazování e-mailingových šablon, příprava řešení na GDPR nařízení a jeho dopadům na poskytnutá data třetí straně nebo export databáze zákazníků z CRM systému klienta.

Pro zvýšení míry doručitelnosti jednotlivých e-mailů byla využita funkcionalita “AI delivery”, která zajišťuje doručování obsahu do schránky odběratele v nejlepší den i čas na základě odběratelovy aktivity.

Původní e-mailingová technologie řetězce Premium Fashion Brands vykazovala v průměru míru otevření 11 % a míru prokliku 3,1 %. Po implementaci nové technologie od Clever Monitoru a dvouměsíčním provozu pak zvýšení míry otevření na 23,0 % a míru prokliku na 9,7 %. Spam tvořil pouhých 0,01 %.

„Díky platformě Clever Monitor a obsahovým úpravám v oblasti e-mailingové komunikace nám téměř okamžitě narostly objednávky z těchto kampaní o více než 108 procent,“ potvrdil ředitel on-line marketingu Jaroslav Kaucký.

Bez zajímavosti nezůstává ani skutečnost, že nadpoloviční většina prémiové klientely řetězce otevírá e-maily především na mobilních zařízeních a z více než třetiny na zařízeních značky Apple.

O Premium Fashion Brands (PFB)

Premium Fashion Brands (dále jen PFB) je největší česko-slovenský řetězec s dostupnou luxusní módou. Do portfolia PFB patří prodejny GEOX, Armani Jeans a multibrandové módní obchody BELTISSIMO, s předními světovými značkami jako např. Longchamp, Porsche Design, Lauren Ralph Lauren, dále prestižní butiky HUGO, Versace Jeans a Trussardi Jeans, nově Armani Exchange a další outletové jednotky.

O Clever Monitoru

Stejnojmenný produkt společnosti „Clever Monitor“ je nejkomplexnějším nástrojem přímého marketingu s vlastní umělou inteligencí (Artificial Intelligence), který se sám učí a umí se plně přizpůsobit firemní infrastruktuře. Propracovaný analytický modul dokáže přesně rozpoznat chování uživatelů a z více než 700 datových položek optimalizovat nastavení dalších kampaní pro jejich větší dosah. Mezi globální klienty Clever Monitoru patří BMW AG, NASA, Walt Disney, MINI a další. Českými uživateli systému jsou například ČEZ, České dráhy, AC Sparta Praha, Faktoring České spořitelny, MZV ČR, pražský Magistrát a české ambasády v zahraničí.

Česká společnost Clever Monitor se v roce 2016 zařadila mezi pět celosvětových ESP (Email Service Provider) partnerů společnosti Google. Předchůdce společnosti Clever Monitor založil pod názvem Gemilot ve svých 24 letech český student Lukáš Hakoš (30), který ve společnosti v současnosti působí v pozici ředitele inovací (CTO). Nadaný Lukáš například již ve svých devíti letech blízce spolupracoval s Billem Gatesem nebo vyvinul řadu programů, které si získaly statisíce uživatelů po celém světě. V současné době Clever Monitor expanduje na zahraniční trhy, například do Německa, Spojených států amerických nebo Spojených arabských emirátů.

Reklamy